پیام تبریک دیدبان انقلاب به مناسبت اعلام آمار مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری

شکوه مردم سالاری دینی در نظام سیاسی ایران و جلوه گری جمهوریت نظام در پی نقش آفرینی مردم در انتخابات مبارک باد

رسانه marada.ir در پی حضور پررنگ مردم شریف ایران در روز 15 تیر 1403 پای صندوق های رأی و متعاقب آن اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، پیام ابراهیم زنگنه، مسئول تشکل جهادی دیدبان انقلاب را به همراه پیوست لوح اطلاع نگاشت " روز خوب ایران " منتشر می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب؛ حضور مردم پای صندوق های رأی و مشارکت قابل توجه در مرحله دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران موجب سرشکستگی غافلان و مزدوران بیگانه پرست و معاندین غربی شد تا آنجاکه در بیان واقعیت درمانده شدند و میان تحلیل های روز قبل و بعد از انتخابات در تریبون ها و رسانه های آنها تناقض فاحشی به چشم آمد و در مقابل موجی از امید، افتخار و اقتدار را در دل دوستان ایجاد کرد که فارغ از نتیجه ، برای چهاردهمین مرتبه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جمهوریت نظام را در پیشگاه قضاوت جهانیان به شکلی زیبا جلوه گر کرد.

دیدبان انقلاب بر خود لازم می داند از تلاش های آگاهی بخش و امیدآفرین فعالان رسانه و فضای مجازی و حضور آحاد ملت بویژه اقشار، خاصه اصناف و بازاریان و فعالان تجاری اقتصادی در صحنه انتخابات، تقدیر نموده به ملت شریف و رهبر فرزانه ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نماید.

متن پیام تبریک بدین شرح می باشد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ هُوَ الْحَکِیمُ الْخَبِیرُ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضامن اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران و افزایش اقتدار رییس جمهور به پشتوانه جمهور مردم در عرصه های داخلی و بین المللی است.

 

نظر به هجمه همه جانبه چند وجهی ترکیبی که سالیان سال است از سوی نظام سلطه و مزدوران امپریالیسم جهانی علیه ایران و ایرانی، نظام و میهن وجود دارد و مشکلات عدیده ای که به دلیل تحریم های ظالمانه نظام سلطه، مردم متمدن و ظلم ستیز کشور عزیزمان را با آن دست به گریبان کرده است ، حضور چشمگیر مردم پای صندوق آراء انتخابات ریاست جمهوری که در راستای لبیک گویی به سفارشات رهبر فرزانه انقلاب در روز ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ به رخ جهانیان کشیده شد، بویژه در مقایسه با نرخ مشارکت دیگر کشورهای مدعی مردم سالاری در عصر حاضر ، جای بسی تأمل و تدبر از سوی جریانات داخلی و خارجی و قدرشناسی و سپاس از ملت ولایت مدار و آزاده ایران دارد.

در این میان از زاویه دید دیدبان انقلاب، در کنار فعالیت های فعالان سیاسی، فرهنگی و رسانه ای ، نقش جامعه شریف و امین اصناف، بازاریان، فعالان تجاری و اقتصادی در نشاط سیاسی در دل جامعه و جلابخشی و طراوت و جلوه گری جمهوریت نظام، ستودنی بوده است.

در پایان ضمن سپاسگزاری از هدایتگری داهیانه مقام عظمای ولایت ، قدرشناسی از آحاد ملت بصیر ایران و تبریک به هر دو نامزد مرحله دوم انتخابات بویژه آقای مسعود پزشکیان که به عنوان منتخب حائز اکثریت آراء چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سکاندار قوه مجریه در دوران پس از مرحله وعده صادق می باشند آرزو می کنیم در طول مدت تصدی در کرسی ریاست جمهوری اسلامی ایران، در امتداد گشایش های غیر قابل انکار دوره کوتاه پر چالش و پر برکت و اقتدار آفرین ریاست جمهوری شهید رییسی عزیز، با ایجاد وفاق و همبستگی ملی، همه راهبردها و ظرفیت ها را در مسیر تاریخیِ تمدن سازی نوین ایرانی اسلامی (تحت رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی))، پاسخ اعتماد مردم عزیز میهن مقدسمان را بدهد.

 

 

 

ابراهیم زنگنه

تشکل جهادی دیدباان انقلاب

مسئول گردان سایبری بسیج اصناف شهرستان ساری

 

رهبر معظم انقلاب : «بحمداللّه روز خوبی است؛ روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعّال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور است، یعنی انتخابات. و ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفّق بشوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند.» ۱۴۰۳/۴/۱۵

 

حفظ جمهوریت نظام یا انتخاب اصلح / در مواجهه با دوقطبی انتخاباتی چه کنیم؟

 

 

خروش ساروی ها در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری