پویش ملی «ایران همدل» را جدی بگیریم

شماره حساب اهدای کمک نقدی به جبهه مقاومت

دیدبان انقلاب در راستای تقویت و تداوم پویش " ایران همدل " شماره حساب مشارکت های مردمی اخذ کمک‌های نقدی به جبهه لبنان و فلسطین جهت رفع نیازهای حیاتی مردم مظلومی که در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب قرار دارند را اعلام می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب؛ جهان در حال آغاز مرحله نوینی است و عصر گذشته به پایان رسیده است.

مسأله این است که سرزمین میانه باید به جایگاه اصلی خود برگردد.

این سرزمین تشکیل یافته از ملت هایی هم سرنوشتی است که سعدی شیرازی، آنها را « اعضای یکدیگر » می داند که تا روزگار عضوی از عضوهای آن را به درد آورد، « برای دگر عضو های قراری نمی ماند

که آری، «دگر عضوها را نماند قرار»!

ما این روزها درگیر یک میدان جنگ سرنوشت ساز، آینده ساز، شورانگیز تاریخی و تحول آفرین هستیم.

مثل زمان جنگ خودمان که خوزستان می جنگید اما زنان مشهدی، دستکش می بافتند و مردان همدانی کارگاه هایشان را تغییر کاربری می دادند تا ملزومات جنگ را بسازند،

امروز هم همه سرزمین میانه باید برای این جنگ، ارتقاء ساختار پیدا کند.

و اما » یک پیشنهاد

بیایید باور کنیم که این جنگ بصورت فرسایشی تا چند سال ادامه دارد.

در گام اول بیایید یک هدف گذاری کنیم تا ۱۵ فروردین و
ما مردم ایران باید مخارج خانواده های مقاومت که مردانشان در خط مقدم میدان جنگ هستند را بدهیم.

 

هدف گذاری اول را بگذاریم اینکه هر خانواده برای مخارج آوارگان جنگی، ماهی ۵۰۰ هزار تومان ارسال کند و تا آخر این دوره، باید ۵ میلیون خانواده به این پویش ملحق شده باشند.

 

در هدف گذاری دوم، هر کدام از ما باید اراده کند تا بتواند حداقل در هر ماه یک نفر از کسانی که دلش با جنگ نیست را راضی کند که به هر بهانه ای که شده است، ۱۰ هزار تومان (نه بیشتر) به نیّت تامین دارو، غذا یا سرپناه و لباس گرم زمستان، کمک کند و این پویش نیز به ۲۰ میلیون تراکنش برسد.

فراموش نکنید که با وجود برخی مسئولانی که این روزها در بدنه دولت ما وجود دارند و باورهایی که به وسیله آن اقتصاد را اداره می کنند، هر چقدر که بخواهند برای هزینه های جنگ خرج کنند، ناگزیر تنها بلد هستند خلق پول کنند و بعد کانالهای تلگرامی سیگنال می دهند که پس باید ریال ارزان شود و قدرت خرید کم!

پس این صدقه جاریه را خودمان، از جان و دل می دهیم و با این کار به میدان جهاد هم، لحظه به لحظه نزدیک تر و دلبسته تر می شویم و هزار ثمره تبیینی و تربیتی، فرهنگی و اجتماعی دیگر هم از آن می چینیم.

 

هم وطنان عزیز می‌توانند با واریز مبلغ اهدایی خود به شماره کارت :

 

۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۴۴۶۸۸۰

با شماره شبای :

IR130150000003101071615207

در این حرکت جهادی و پویش ملّی، مشارکت نمایند.