نماینده مجلس شورای اسلامی

غربی‌ها محتاج برجام هستند اما مذاکرات اولویت ایران نیست

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ایران گفت: غربی‌ها با توجه به بحران‌های مختلفی که دارند، محتاج برجام هستند اما مذاکرات اولویت ایران نیست.
به گزارش «مردّا» به نقل از «اسپوتنیک» ؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در واکنش به اظهارات اخیر رابرت مالی، دیپلمات ارشد ایالات متحده آمریکا و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مبنی بر اینکه مذاکرات احیای برجام دیگر در دستور کار واشنگتن قرار ندارد و تمرکزی هم روی آن نیست، اظهار داشت: اتفاقاً غربی‌ها به خوبی می‌دانند که مذاکرات و برجام به هیچ وجه اولویت جمهوری اسلامی ایران نیست.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون تکیه به مذاکرات به خوبی توانسته است مشکلات خود را حل کند و برای اداره کشور برنامه‌ریزی کند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز غربی‌ها با توجه به بحران‌هایی که در بخش‌های مختلف دارند، محتاج مذاکرات و احیای برجام هستند، نه ایران که مسیر خودش را با اقتدار طی می‌کند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی عضو برجام باید بدعهدی‌های خود را کنار بگذارند و به حقوق ملت ایران احترام بگذارند، اما اگر این کار را نکنند، بدانند که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه معطل مذاکرات نمی‌ماند.