60 سال دشمنی امریکا با اسلام و انقلاب اسلامی

۱۴ نبرد سخت با آمریکا از ۱۳۴۱ تا ۱۴۰۱

آنچه پیش رو دارید نوشتاری از دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی است که به مرور فتنه انگیزیهای آمریکا در دشمنی با اسلام، انقلاب اسلامی و ملت ایران پرداخته است.

فهرست : فتنه ها

۱– کندی و براندازی اسلام از ایران ۱۳۴۱

۲- فیضیه و در هم کوبیدن روحانیت و مراجع در مرکزیت قم ۱۳۴۲

۳- ۱۵ خرداد ۱۳۴۲تا ۱۸ خرداد  کشتار عمومی مردم

۴- تحمیل کاپیتولاسیون امریکایی برای ریشه کنی انقلاب ۱۳۴۳

۵- خیانت در سازمان مجاهدین(منافقین) ۱۳۵۴

۶- کشتار عمومی ۱۷ شهریور برای سرکوب انقلاب ۱۳۵۶

۷- اعزام ژنرال هایزر با اختیار کامل برای سرکوب انقلاب ۱۳۵۷

۸- کودتای شهری توسط منافقین و همدستان آنها ۳۰ خرداد ۱۳۶۰

۹- خط انفجار و ترور و ایجاد وحشت ۱۳۶۰

۱۰- جنگ تحمیلی ۱۳۵۹-۱۳۶۷

۱۱- قطعنامه ۵۹۸ با دو هدف ۱۳۶۷

۱۲- تحریم جهانی برای شکست انقلاب و بحران اقتصادی ۱۳۵۹

 

۱۳- نبرد فتنه ها ۱۳۷۸-۱۳۸۸-۱۳۹۶-۱۳۹۸ 

۱۴- آخرین نبرد  فتنه ۱۴۰۱

پیروزی رهبر و ملت در سخت ترین نبرد با استکبار امریکا  صهیونیسم  مزدوران استعمار مبارک باد.

فتنه اخیر در سلسله رویارویی های ایران اسلامی و خط ارزشگرای اسلامی خمینی و خامنه ای سخت ترین نبرد بود.

توطئه براندازی اسلام – ۱۳۴۱

* امریکا در دوران رئیس جمهور کندی پس از رحلت آیت الله بروجردی در صدد برآمد با فریب اصلاحات و اصلاحات اراضی و سپاه دانش و سهم دهی به کارگران و حق رأی به بانوان ، اسلام را در ایران براندازدو یک نظام کاملا وابسته به غرب و مجری اهداف پلید امریکا و انگلیس و صهیونیسم بر سر کار آورد.

امریکا در مهر سال ۱۳۴۱ این توطئه را شروع کرد و در بهمن ۴۱ کاملاً شکست خورد و امام و روحانیت و توده مردم متدین پیروز شدند و اسلام در همه صحنه های سیاسی و فرهنگی حاکمیت یافت و امریکایی ها خودشان کندی را کشتند و و پلید تر از کندی – جانسون رئیس جمهور شد .

* * *

نبرد دوّم در ۱۳۴۲ شروع شد

دیدار مردمی از سراسر کشور با امام خمینی و سایر مراجع در فروردین ۱۳۴۲ ، امریکایی ها و مزدور شان شاه را عصبانی کرد .

آنها به قم  مرکز مرجعیت و روحانیت اسلام هجوم بردند . و یک هفته قم را در اشغال داشتند و در دوّم فروردین روز شهادت امام صادق به مدرسه فیضیه حمله بردند طلاب را از پشت بام به پایین پرتاب کردند و قران ها و کتب دینی را آتش زدند . در و پنجره حجره های طلاب را شکستند و در بیسیم به تهران مخابره کردند که قم را فتح کردیم !!

امّا با مقاومت و شجاعت امام و روحانیت اسلام شکست خوردند . و قم مرکز و خمینی محبوب ملت ایران شد و شاه که روحانیت اسلام را کرم های لولیده در کثافت و اسلام را ارتجاع سیاه نامیده بود . ذلیل و خوار و یزید زمان شد .

* * *

سومین نبرد سهمگین و خونبار ۱۵ خرداد تا ۱۸ خرداد ۱۳۴۲ بود که ظرف چهار روز شاه و مزدورانش و گاردهایش مردم را قتل عام کردند امام و روحانیت را به زندان بردند مردم مقاوم را کشتند و کشته و زخمی را در گودال های جاده خاوران ریختند و خاک بر آنها آوار کردند.

ملت مسلمان و موتلفه اسلامی و روحانیت اسلام مقاومت کردند . راهپیمایی عظیم در ۱۳ خرداد ( روز عاشورا )در تهران و در قم و سخنرانی شجاعانه امام در عصر عاشورا در فیضیه با حضور انبوه مردم از سراسر کشور و اعتصاب سراسری ۲۲ بهمن خرداد ۱۳۴۲ فتنه امریکا و شاه و مزدورانش را در هم شکست و اسلام پیروز شد .

اصلاحات ملوکانه باطل شد و نهضت آزادی و لیبرال ها که جلوی دانشگاه تهران پرده نصب کردند و نوشتند ( اصلاحات آری ، دیکتاتوری نه ) در حمایت از اصلاحات محمد رضا شاهی و امریکایی از چشم ملت افتادند .

* * *

چهارمین نبرد سخت تر بود و آن ماجرای کاپیتولاسیون امریکایی نظامی شاه بود که در سال ۱۳۴۳ توسط حسنعلی منصور نخست وزیر امریکایی – انگلیسی شاه به تصویب رسید . امام آنرا افشا کرد و بیانیه مهم امام در یک شب به خانه ها در تهران و شهرهای بزرگ ریخته شد و ملت از عمق فاجعه مطلع گردید .

و رژیم به دستور امریکا با همکاری حکومت وقت ترکیه که کاملاً در اختیار امریکا بود امام را به ترکیه تبعید کرد . و تصور داشت که سرکوب خشن و شدید مزدوران امریکا در ایران ریشه انقلاب اسلامی و اسلام را در ایران خشک می کند . ولی همت و شجاعت شهدای ۲۶ خرداد ۴۴ و حکم مرجع تقلید آیت الله میلانی کاپیتولاسیون امریکایی را بباد داد و اسلام پیروز شد.

* * *

پنجمین نبرد در خیانت سازمان منافقین ( مجاهدین خلق ) و چریک های کمونیست بود در سالهای ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۴ که با همت روحانیت مبارز که در زندان شاه بودند با فتوای ( نقل فتوا ) و خیزش دوباره یاران امام خمینی و ملت به رسوایی منافقین و ملحمدین و شاه و امریکایی ها انجامید اسلام خالص و خط خمینی پیروز شد و از سال ۵۶ حرکت نهایی شروع گردید.

* * *

ششمین نبرد در ۱۷ شهریور ۱۳۵۶ بود.

راهپیمایی میلیونی ملت مسلمان به رهبری امام و مدیریت روحانیت و مدرسین و متدینین در عید فطر و ۱۶ شهریور رژیم شاه و اربابان امریکایی  انگلیسی  صهیونیسم شاه را به وحشت افکند .

شاه با دو هواپیما بطور محرمانه مزدوران آدمکش اسرائیلی را به میدان شهدا در جمعه ۱۷ شهریور آورد و آنها ملت را به رگبار بستند در جمعه خونین ۱۷ شهریور دشمنان اسلام میخواستند با قتل عام مردم تهران این روز را روز پیروزی براسلام و انقلاب اسلامی کنند اما شکست خوردند و اسلام پیروز شد.

* * *

هفتمین نبرد در جریان حمایت همه جانبه کارتر ، انگلیس ها  المانی ها  فرانسوی ها و دولت های همدست آنها در اروپا و در منطقه از رژیم شاه بود که با اعزام جلاد بیرحم و کار آزموده کارتر به ایران یعنی ژنرال هایزر و دستور کشتار میلیونی مردم به او برای جلوگیری از پیروزی ملت و امام و اسلام در ایران به نقطه بالای خود رسید .

امّا شاه مجبور به فرار ذلیلانه از ایران شد . هایزر وحشت زده با هواپیمایی امریکایی گریخت مهره بدلی امریکا شاپور بختیار فرار کرد و رژیم ستمشاهی پهلوی که توسط متفقین و کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ بر ملت سلطه استبدادی یافته بود فرو پاشید و نظام جمهوری اسلامی و ولایت امام خمینی در ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز شد . بت شکن بت امریکا و شاه و سلطنت را ابراهیم وار در هم خرد کرد و سرزمین ایران و کشور امام زمان( ع) و حسین (ع) و فاطمه ( س) و زینب (س) را آزاد و مستقل کرد . بت شکن پیروز شد.

* * *

هشتمین نبرد در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰بود

از اسفند ۵۷ تا اوایل ۱۳۶۰ همه نقشه های امریکا و غربگرایان چپ و راست و کمونیست ها و لیبرال ها و گروهک های خلق و کودتا ها و توطئه های در جاسوسخانه امریکا بنام سفارت و اقدامات گروه منافقین و کومله و دمکرات که ظاهراً کمونیست و در واقع مزدور امریکا بودند و گروهک های ضد انقلاب و سلطنت طلب و تمام لشگرهای تبلیغاتی آنها در رسانه های ضد انقلاب در اروپا و امریکا همه به شکست انجامیده بود . خط انقلاب با همه سلیقه های مختلف داخلی بر کشور و حکومت مسلط بود مجلس  دولت  قوه قضائیه  حزب موثر جمهوری اسلامی  سپاه و ارتش تابع امام و موج عظیم اسلام در کشورها امریکایی ها را ناچار کرد که به مهره هایش دستور دهد نقاب از چهره منافقانه بر دارند و در یک کودتای شهری در ۳۰ خرداد که کارگردان اصلی آن سازمان مخوف منافقین بود و همه لیبرال ها و گروهک از آن پشتیبانی و با آن همراهی میکردند . نظام اسلامی را بر اندازند و خط امریکا حاکم شود .

امّا نتوانستند در آن روز همه کارهایی که در فتنه اخیر کردند انجام دادند به مراکز و اماکن دولتی حمله کرده آتش زدند تخریب کردند و چادر از سر زنان کشیدند افراد متدین را کشتند ولی غروب که شد و تاریکی آمد همه به بیغوله ها گریختند و ملت پیروز شد.و مرگ بر منافق شعار عبادی مردم شد

* * *

نهمین نبرد سخت ترورها و انفجار ها و ایجاد وحشت

در سال ۶۰ تا ۶۱ با ۱۷ هزار شهید ترور باشهدای محراب با شهدای هفتم تیر ، با شهدای هشتم شهریور ، با شهدای سپاه و ارتش ، و توسط تشکیلات مقاومت ملی !! بنی صدر و رجوی با همکاری سلطنت طلب ها و حمایت امریکایی ها و صدامیان و فرانسوی ها و مزدوران منطقه ای آنها …

امّا باز خون شهدا پیروز شد و تروریست ها و منافقین و همراهان بنی صدر ها و قطب زاده ها و حزب توده ای ها و گروهک های خلق !! همه رسوا شدند و به پناه اربابان در غرب گریختند.

* * *

دهمین نبرد سخت جنگ تحمیلی بود

چون امریکا و همدستانش از داخل ایران نا امید شدند . و یا فتنه که منافقین و گروهکها و ضد انقلاب و لیبرال ها و مهره های استکبار چون بنی صدر برای مردم شناخته شده اند و دیگر نمی توانند انقلاب و نظام اسلامی را براندازند ، به مهره جلاد و قدرت طلب و جاه و مقام دوست خود صدام چراغ سبز دادند که به ایران حمله نظامی کند .

آنها مطمئن بودن که صدام ظرف یک یا دو هفته نظام ایران را سرنگون می کند و به تهران میرسد . امّا همه محاسبات آنها غلط از آب در آمد ملت ایران اثبات کرد در حفظ شرافت و ارائه غیرت و پایداری و مقاومت کم نظیر است در حالیکه دو ابر قدرت امریکا و شوروی و قدرت های اتحادیه اروپا و کشورهای مشترک المنافع با انگلستان و دولت های وابسته به آنها و در یک کلام بجز چند دولت همه دولت ها پشت سر صدام و حامی او بودند و انواع سلاحها و تجهیزات و اطلاعات و پول و امکانات و حمایت های رسانه ای و حتی سازمان ملل و سازمان حقوق بشر غربی و قدرت جهنمی صهیونیسم بین المللی را برای او مهیا و در اختیارش می گذاشتند ولی باز ملت ایران با رهبری امام خمینی و تدبیر یارانش و فداکاری ملت در جبهه و پشت جبهه صدام و حامیانش را به ذلت بردند و پیروز واقعی این نبرد ۸ ساله شدند.

* * *

یازدهمین نبرد قطعنامه ۵۹۸ بود

زمانی که برای غرب قطعی شد که صدام دیگر نمی تواند در برابر ایران مقاومت کند و جبهه برعکس شده است و ایران همزمان توانسته در دو جبهه غرب و جنوب به پیروزی برسد و موضعش را حفظ کند .

زیبا کارهای نظامی جاودانه در تاریخ جنگ ها پدید آورده مانند نبرد فاو ، جزیره مجنون ، و در حلبچه عراق نیروهای اسلام با استقبال مردم آن شهر روبرو شده اند و شهرهای دیگر هم در صورت ورود نیرو های اسلام از آنها استقبال خواهند کرد و نمی خواست که صدام شکست را بپذیرد مانند همیشه متوسل به سازمان ملل شد که اکنون کاملاً معلوم شده است که سازمان های بین الملل گر چه فوایدی برای کشورهای جهانی دارند ولی اکثر در کلان تابع سیاست های امریکا و همدستانش می باشند .

قطعنامه ای تهیه شد که در ظاهر مواردی هم به نفع ایران داشت و طراحی شد که اگر ایران آن را نپذیرد در یک اجماع جهانی همه به ایران بتازند ، و اگر ایران نپذیرفت فکر می کردند که مردم و خانواده شهدا و رزمندگان علیه امام بشورند . و استکبار برحسب شرایطی که پیش بیاید طراحی کند .

انگاه شوروی ها به صدام موشک اسکاد دادند که تا تهران می آمد و امکان حمل سلاح شیمیایی داشت و غرب همه نشانه ای بی پروایی از هر جنایتی را به ایران نشان داد . حلبچه را بمباران شیمیایی کرد و مثل هیروشیما مردم آن شهر عراقی را از زن و مرد و کودک شیرخوار و مادران آنها هم را کشت و مانده ها دچار انواع عوارض شیمیایی شدند و خبر آنرا هم در رسانه های غربی و شرقی سانسور کردند .

بمباران شیمیایی حلبچه در واقع پیام عملی به ایران بود که شهرهای ایران را هم به این حملات شیمیایی دچار خواهند کرد هواپیمایی مسافری ایران را ساقط کردند و بالای ۳۰۰ نفر را شهید نمودند و سازمان های حقوق بشری غربی ساکت ماندند . در داخل ایران فضای سیاسی را با جوسازی و تحلیل های وارونه کوشیدند آماده پذیرش قطعنامه کنند و پس از ۸ سال دفاع مقدس تبلیغ کنند که ایران به علت مشکلات اقتصادی و تجهیزات نظامی نمی تواند دفاع مقدس را ادامه دهد و باید قطعنامه را بپذیرد .

امام از فرمانده سپاه و از میرحسین موسوی که نخست وزیر و همه کاره بود پرسید اوضاع برای جنگ چگونه است ؟ میرحسین صراحتاً نوشت اقتصاد کشور زیر صفر است و امکان مقاومت نیست . امام میدانست که جریان میرحسین که نخست وزیری او را به رئیس جمهوری وقت و نظام تحمیل شده بود پس از قطعنامه مدعی خواهد شد که آنها میخواستند مقاومت را ادامه دهند و این امام بوده که قطعنامه را پذیرفته است و تهمت سازش و گریز از مقاومت را بر امام و رزمندگان وارد آورند .

در چنین شرایطی امام و مدیران خط امام آیات خامنه ای  هاشمی  مهدوی  و یاران امام تدبیر شایسته ای کردند و قطعنامه را پذیرفتند و برخلاف تصورات و تحلیلهای غربی ها و شوروی ، رزمندگان و ملت ایران عمق تدبیر امام را دریافت و عشق به خمینی افزایش یافت .

ادامه این نبرد قطعنامه بگونه ای تدبیر شد که از نقاط درخشان و بی نظیر دنیای سیاست و حکومت است . ایران مرزهایش را حفظ کرد . حمله صدام به جنوب با فرماندهی آیت الله خامنه ای دفع شد و ایشان در مرز ایران و عراق به امام اطلاع دادند که قادر به تسخیر بصره هستند و امام فرمود یک قدم از مرز به آن طرف نروید .

این درست باطل کننده نظریه ای بود که به امام گفت بدون تجهیزات جنگی لازم امکان مقاومت نیست صدام و امریکا  به منافقین دستور دادندبه ایران حمله کنند با طراحی عملیات مرصاد توسط شهید صیاد شیرازی آنها تار مار شدند و صدام نتوانست یک پشتیبانی حمله هوایی از آن فلاکت زده های منافق داشته باشد .

با پذیرش قطعنامه امکان ادامه جنگ برای غرب نماند . صدام آزادگان اسیر ایرانی را رها کرد و هواپیماهایش را به ایران امانت داد تا غرب این هواپیما ها را نابود نکنند زیرا غرب که حالا میدانست صدام سقوط می کند و نمی خواست تجهیزاتی که به صدام داده بود به حکومت بعد عراق برسد . و میخواست آنها را از بین ببرد . این هواپیماها را از بین نرفت و ایران پس از سقوط صدام آنها را پس داد صدام با ذلت نامه ای به رئیس جمهور ایران نوشت و عنوان ( سید الرئیس ) در آن نامه همه شعارهای مجوس و اتهامات به ایران را باطل کرد . در نهایت امام فرمود ما جام زهر را نوشیدیم ولی مثل اینکه اوضاع بد هم نشد.

* * *

دوازدهمین نبرد توسط امریکا و غرب تحریم جهانی ایران بود که شوروی و دولت های وابسته به غرب و شرق هم از آن حمایت کردند .

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ صادرات غیر نفتی ایران حدود ۴۰۰ میلیون دلار بود و واردات ایران حدود ۲۴ ملیارد دلار که اگر نفت قطع می شد با آن ارز صادراتی نمی شد بخشی از کشور را هم اداره کرد .

امریکا با نخست وزیری مهندس بازرگان تصور کرد که امام در حکومت آینده ایران خط همراهی با امریکا و حتی سازش را خواهد داشت زیرا بازرگان عمیقاً معتقد بود باید با امریکا ارتباط و همراهی در غیر مسائل اصولی داشت . امّا واقعیت غیر از تصور خام سران امریکا بود . اقدام خلاف موازین بین الملل و خلاف وظایف هر سفارتخانه و تبدیل سفارت امریکا به پایگاه اصلی توطئه ها در ایران به منطقه و تصرف لانه جاسوسی امریکا و شکست مذاکرات بازرگان و یزدی با برژنیسکی بازرگان را به استعفا رساند و ملت ناراضی از دولت موقت علیه وی شعار ندادند . ولی خوشحال شدند  و کارتر ایران را به نظامی تهدید کرد ولی حمله نظامی به ایران ممکن نبود جریان طبس ، رسوایی امریکا بود . لذا کارتر به تصور اینکه تحریم موجب تسلیم ایران میشود یا در کشور ایجاد اغتشاش و بحران اقتصادی می کند تحریم ایران را برقرار کرد بالای ۴۰ سال این تحریم ها طول کشیده است و حالا همه عقلای دنیا و اقتصاددانان میدانند که تحریم جز یک عملیات ایذایی خاصیتی نداشته است . در همین دور

ایران با محاسبه دقیق تحریم و جوانب و پیامدهای آن جنگ را به پیروزی رساند . سازندگی پس از جنگ را بخوبی انجام داد . پیشرفت کشور و دستیابی به دانش های نوین را میسر ساخت و ارتباطات بین المللی را حفظ کرد و حالا پس از ۴۰ سال این امریکاست که غرق در بحران اقتصادی و ورشکستگی است و ایران یک دلار بدهی عقب افتاده ندارد تراز تجاری کشور برابر شده است حدود ۲۰۰ ملیارد دلار ثروت ایران در بیرون از ایران بلوکه شده است که خود نوعی ذخیره ارزی است . و هر چه زمان بگذرد تحریم بیشتر به زیان امریکا و اروپا و کشورهای وابسته به آنهاست .

رفتار متناقض سه رئیس جمهور امریکا در سالهای اخیر بهترین دلیل است . اوباما مذاکرات را پذیرفت ولی نتوانست به تعهداتش عمل کندایران به تعهداتش عمل کرد . ترامپ ناشیانه از برجام کناره گرفت و ضرر کرد ، بایدن میخواهد برگردد نمی داند چه بکند که به نفع ایران نشود . این سردرگمی بهترین پیامد پیروزی مخفی ایران در نبرد با تحریم جهانی است .

* * *

سیزدهمین نبرد نبرد فتنه هاست

امریکایی ها و سران استعمارگر اروپا را با روی کار آمدن اصلاح طلبان و رئیس جمهوری سید محمد خاتمی امیدوار شدند آنها خاتمی را گورباچف ایران دانستند و در پی روی کار آوردن یلتسین ایرانی برآمدند، فریب خورده های از غرب و عوامل نفوذی و جریان های غربزده با عنوان اصلاحات و اصلاح طلبی و دوّم خرداد ، تصور کردند کار انقلاب تمام شده و حالا نوبت آنهاست که افکار و نگرش و حکومت خود را تثبیت و مستمر کنند .

چند هزار مدیر انقلابی را کنار گذاشتند و مدیران اصلاح طلب را جایگزین کردند امّا به علت مغایرت افکار و نگرش و بینش آنها با انقلاب و خط امام و نگاه عمیق و مکتبی مردم ناموفق ماندند و با همه حمایت فریبکارانه غرب از آنها باز شکست نصیب آنها شد از آنان رو گردان شدند . و مردم در انتخابات مجلس چهارم و ریاست جمهوری به کسانی رأی دادند که کاملاً با اصلاحات و اصلاح طلبی و لیبرال ها زاویه داشتند .

و امریکا برای چندمین بار متوجه خطای سیاسی و تحلیل خود شد و در صدد برآمد که با اغتشاش و فتنه و انقلاب رنگی!؟ ، نظام فقاهتی و ولایی را به پایان برساند . قتل های زنجیره ای هیاهوی برای ندا سلطانی و برای زهرا کاظمی که در دوران اصلاحات اتفاق افتاده بود به گردن اصولگرایان و نظام گذاشتند . امّا معلوم شد که خودشان باید پاسخگو باشند از اینرو آنها را مبهم باقی گذاشتند .

سپس فتنه ۷۸ شروع شد . از خوابگاه دانشجویان و استفاده از روحیه پر احساس جوانان و با میدان داری فردی بنام باطبی که بعد به امریکا گریخت درگیری را شروع کردند باطبی پیراهنی با خون دروغین بر سر دست گرفت و شعار داد میکشم آنکه برادرم کشت . چند روز فتنه ادامه داشت تا اقدامات و عملیات تخریبی و دروغین و فریب آنها بر مردم آشکار شد سپس گریختند.

فتنه بعدی سنگین بود در انتخابات ریاست جمهوری در ۸۸ تمام نیروهای مسئله دار را در اطراف میرحسین موسوی متمرکز کردند هر کاری میشد انجام دادند و چون رأی نیاوردند به اغتشاش و آشوب و تخریب روی آوردند و رسوا شدند . نتیجه این سیاست غلط و تابع خواست استکبار و فتنه گران در داخل ، انزوای سران فتنه و منفور شدن آنها بود .

در فتنه ۹۶ و۹۸ فقط اغتشاش و بهم ریختن امنیت کشور هدفشان بود که بجز عملیات تخریبی محدود به هیچ یک از نظرات خود نرسیدند . در فتنه ۸۸ اطلاعات گفته شده حکایت داشت که امریکا ، دیگ چینی سیاستمدار مجرب صهیونیست را به مسئولیت این فتنه گذاشته و او دخترش الیزابت دیک چینی که حالا در امریکا سناتور است به پایگاه دریایی امریکا در کشور امارات در خلیج فارس فرستاده و تماس با سران فتنه توسط او برقرار میشده و امریکا چند ملیارد دلار برای این فتنه اختصاص داده بود .

این فتنه به برکت رهبری داهیانه امام خامنه ایی و حضور نیروهای مخلص و فعال و بصیرت مردم در ۱۹ دی به شکست قطعی امریکا و اذنابش انجامید . امّا پس لرزه های پسا فتنه ۸۸ ادامه یافت و ریشه کن نشدند .

* فتنه های ۹۶ و ۹۸ نیز به شکست رسید دوباره اسلام و ایران و خط ولایت پیروز شدند و خود پرستان و فتنه گران مغلوب و منزوی گشتند

* * *

آخرین و سخت ترین فتنه فتنه اخیر بود

پس از شکست فتنه ۹۸ و شکست سنگین آخرین امیدهای امریکا در ایران در انتخابات مجلس یازدهم و در دولت سیزدهم و نارضایتی عمومی از اصلاح طلبان افراطی و اعتدالی به علت ضربات مهلکی که بر معیشت مردم به ویژه در مسکن و قیمت ها وارد آوردند . امریکایی ها به فکر ضربات مستمر تخریبی افتادند رویدادهای حمله به روحانیت ، شهادت دو روحانی در حرم مطهرامام هشتم (ع) و زخمی شدن سومی ، ترورهای پراکنده ، ایجاد شبکه های مجازی گسترده ، دروغپردازی و شایعه پراکنی ، و ایجاد نارضایتی برای همه مردم و ایجاد شبهه و تردید در مبانی اعتقادی دینی مردم و ناراضی تراشی در ادارات غیر آن ، ایجاد گروه ها و شبکه های فساد ، برنامه ریزی برای شبکه های جنگ نرم در صدای امریکا و شبکه من و تو و بی بی سی و شبکه های سعودی اینتر نشنال و بکارگیری همه عناصری که زخم خورده از انقلاب هستند . پیش درآمد های این فتنه همه جانبه بودند .

در واقع در حدود دو سال سازمان های جاسوسی و بین المللی امریکا و غرب و صهیونیست ها در تدارک این فتنه بودند . آنها با جامعه شناختی از ایران و ایرانی برنامه ریزی کردند تا از احساس و عقیده و تفکرات و روابط عاطفی و قومیت ها ، و شعار میهنی سوء استفاده کنند . برای همه گروهها و گروهک های ایرانی برنامه تهیه نمودند . از سلطنت طلبان بی آبرو و کومله و دمکرات و بلوچ و الاهوازیه ، و عناصر لیبرال و اصلاح طلب و معاند و آنها که نظام را میخواهند ولی تفکرات التقاطی یا انحرافی دارند ، برای هر یک از آنها کاری و برنامه ای و اقدامی را طراحی نمودند .

استفاده از فوت یک دختر جوان کرد ، دروغ سازی برای یک دختر بلوچ ، کشته سازی از یک دختر بمسئله حجاب و حجاب اجباری و موضوع گشت ارشاد ، و تهاجم گسترده رسانه های بیگانه و شبکه های مجازی همگی حکایت از گسترش و وسعت برنامه طراحی شده دارد .

عملیات همزمان توسط گروهک های کرد ، کومله ، و اعتراف رئیس گروهک دمکرات کردستان که برنامه کاملاً هماهنگ و برنامه ریزی شده و نظم دقت در زمان و چگونگی عملیات و هماهنگ عناصر داخلی و خارجی نشین ، حمایت صریح رئیس جمهور امریکا و نمایندگان سنای امریکا از اغتشاش کنندگان و اعتراف به اینکه ابزارهای متنوع در اختیار اغتشاشگران گذاشته اند و ارسال سلاح ها و ابزار اغتشاش پیشرفته و آموزش اینترنتی و به میدان آوردن عناصر ساده اندیش یا کجفکر اثبات می کند که برنامه ای عملیاتی و نظم یافته با پشتوانه های قوی در کار این فتنه بوده است . بیانیه وزارت خارجه انگلیس  حمایت صریح رئیس جمهوری فرانسه و عوامل و حاکمان امریکایی و اروپایی از فتنه گران و اغتشاش کنندگان نشانه اینست که طراحی این عملیات سخت ، با هماهنگی مستکبرین شکل گرفته و اجرا شده است .

در واقع استکبار امریکایی و صهیونیسم بین المللی و شبکه های مزدور بیگانگان دشمنان اسلام از هیچ کس و هیچ چیز ولو در حد درصد کمی کوتاهی نکردند و همه را مجهّز و به صحنه آوردند که به راستی کفر با تمام قامت در برابر اسلام راست قامتان ایستاد و با این همه شکست سختی خورد . به همان اندازه که این فتنه سخت و گسترده بود شکست و عواقب این شکست برای استکبار سه گانه نیز سخت و سنگین و آسیب آور است .

* * *

اقدامات ضد اسلام و ایران

در این فتنه عناصری که فعال بودند شعار براندازی نظام را دادند . اقدامات آنها تخریب اموال عمومی کشور و ملت و تخریب اموال مردم بود ، برنامه آنها تجزیه ایران بود ، ضدیت با مبانی و احکام اسلامی مثل حجاب و چادر بود ، زورگویی بود ، مانند چادر

کشیدن از سریک بانوی چادری که نماد این بود که اگر قدرت بیابند مثل رضا خان زور و سرکوب در باره حجاب اسلامی به کار میبرند . صفحاتی از قران را به عنوان نماد اتش زدند که برای غیر مسلمانان هم عملی زشت و ضد انسانی است و دشمنی آشکار با کتاب خداست ، مسجد را کوشیدند اتش بزنند که خانه خداست و به امامزاده حمله بردند که نماد حمله به عترت است . و در واقع علیه ثقلین ( کتاب الله و عترت ) عمل کردند .

نیروی انتظامی مظلوم را سر بریدند به بیرحمانه ترین روش مثل داعشی های امریکایی سر بریدن و بسیجی و مردم بیگناه را شهید کردند تا کینه خود را آشکار سازند . ناشیانه اینها را برای حمایت از یک دختر کرد ، عنوان کردند که معلوم بود حمایت از یک زن وکشتن انسان های بیگناه ربطی با هم ندارند . از حمایت رسانه های ضد ایران و اسلام خوشحالی کردند و تصاویری که می گرفتند برای آنها میفرستادند و در واقع ارتباط مستمر خود را با این دشمنان کینه توز اقرار می کردند .خواسته های آنان همه خواسته های استکبار و استعمار و دشمنان خدا و قران و اسلام بود .

* * *

یک فتنه ۱۰ روزه !!

همه این ماجرا حدود ۱۰ روز به طول انجامید . نظام فعالان آنها را دستگیر کرد . سرکوب نکرد تصاویر مربوط به آنها را در صدا و سیما به معرض دید مردم گذاشت تا آشکار شود که دشمنان ایران و ایرانی چگونه اند . رفتار وحشیانه آنها بگونه ای شد که روز یک شنبه ۱/۷/۱۴۰۱ اطلاعیه کوچکی پخش کردند و در آن به مردم گفتند یا به راهپیمایی بیایید یا در خانه بمانید و اعتصاب کنید !!

یعنی در واقع گفتند شکست خورده ایم و بیرون از خانه نیایید و الا در خانه ماندن که اعتصاب موثر نیست . مردم در دو راهپیمایی پس از نماز جمعه و یک شنبه پاسخ متین و کوبنده منطقی به دشمنان خودشان دادند .

رهبر معظم در مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری پلیس تحلیل مبسوطی از این فتنه دادند فرمودند : اگر قضیه این دختر جوان هم نبود بهانه دیگری به وجود می آوردند تا امسال در اوّل مهر در کشور نا امنی و اغتشاش ایجاد کنند . با صراحت می گویم این حوادث طراحی امریکاو رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنهاست مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است .

ملت ایران در این حوادث کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده هم هر جا که لازم باشد شجاعانه وارد میدان خواهند شد فرمودند : آیا تا کنون شده که رئیس جمهور امریکا و مجلس نمایندگان امریکا از اغتشاشگران ( در نقاط دیگر دنیا ) حمایت کنند و بیانیه بدهند و پیام بدهند بگویند ما در کنار شما هستیم ، آیا سابقه دارد که امریکایی ها اعلام کنند که ما فلان سخت افزار یا نرم افزار اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار میدهیم تا به راحتی ارتباط برقرار کنند . فرمودند : دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه است بنابراین نقشه آنها نخواهد گرفت .

پیامد های برای فتنه گران

پیامد های خطای امریکا و بایدن و استکبار جهانی و مزدورانشان

۱٫ شکست سخت آنها در این نبردی که دو سال همه توانایی و متفکران اندیشه ورزان استکبار را بکار گرفتند و همه امکانات را به صحنه آوردند و فقط ۱۰ روز آنهم به صورت محدود توانستند اغتشاشات محدودی ایجاد کنند و بعد ذلیلانه بگریزند .

۲٫ عدم توانایی در ایجاد اغتشاش مردمی و عدم همراهی مردم با این اشوبگران ضد امنیت ملت .

۳٫ آشکار شدن بی اعتباری . گروه های اصلاح طلب و لیبرال و گروهک های معاند

۴٫ اختلاف شدید بین غربزده ها و اصلاح طلبان غربگرا

۵٫ اسیب دیدن چهره هایی که خود را حامی ملت و مردم قلمداد کرده اند در این ماجرا و آشکار شدن حمایت امریکا از آنها که منجر به انزوای سیاسی آنها خواهد شد .

۶٫ معلوم شدن اینکه تفکر غربی و سازش با غرب و دارندگان این نوع بینش و روش جایگاهی در بین مردم و سپهر سیاسی ایران ندارند

۷٫ آشکار شدن نقشه ها و توطئه های غربی ها برای ایران.

۸٫ شفاف شدن ماهیت این نوع اقدامات و فتنه ها .

۹٫ بی اعتباری شبکه های مجازی الوده در اثر دروغ ها و منفی بافی ها به ویژه دروغ خبر کسالت ولی امر مسلمین (۱)

۱۰٫ جدا شدن بخش قابل توجهی از ساده باوران و عناصر سیاسی که در این فتنه در آغاز انفعالی عمل کردند و حالا چاره ای جز جبران ندارند

وَأَرَادُوا بِهِ کَیْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الْأَخْسَرِینَ ( قران کریم سوره انبیا آیه ۷۰)

(۱) در دوران حیات پربرکت امام خمینی ، نیز گهگاهی شایع میکردند امام از دنیا رفته است ، و بالاخره یکبار امام فرمودند بروید دعا کنید خدا بمیرد !!