جلسه شورای وحدت استان مازندران؛

مسئولیت عملکرد کاندیدای منتخب با کیست؟ / اعطای احکام معاونین استانی شورای وحدت مازندران

رسانه MARADA از انتصاب دکتر محمد کریمی چلمیانی به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در استان مازندران خبر می دهد.

به گزارش دیدبان انقلاب از مرکز مازندران؛ جلسه شورای وحدت استان مازندران روز چهار شنبه ۱۸بهمن ماه ۱۴۰۲ در دفتر حزب موتلفه اسلامی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد شفیعی مازندرانی، رییس شورای وحدت استان مازندران و جمعی از مسئولین و دبیران احزاب استان برگزار گردید که محور این گردهمایی اعطای احکام معاونین شورای وحدت استان مازندران بود.

 

در بخش ابتدایی این نشست حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، هدف از بعثت پیامبر گرامی اسلام را شفاعت عنوان کرد و اظهار داشت: اما باید دانست که این شفاعت شامل حال چه کسانی می شود.

 

وی ادامه داد: ایمان آوردن و اسلام آوردن از هم متفاوت هستند و این ایمان آوردن همه جانبه است که اسلام آوردن را بدنبال دارد و شناخت امام و تسلیم نظر امام شدن از معیارهای قطعی آن است.

 

حجت الاسلام شفیعی یکی از نشانه های بی ایمانی و اسلام آوردن سطحی و ناقص را در عدم توجه به فرمان رهبر و امام امت دانستند و تأکید کردند: این درست نیست که برخی ادعای مسلمان بودن دارند ولی از یک اصل مهم آن یعنی تبعیت و تسلیم محض امام بودن طفره می روند.

 

رییس شورای وحدت مازندران گفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران روزی نیست که روی میز دشمنان ما موضوع ایران مسئله اصلی نباشد و برنامه ریزی علیه ما هر روز در دستور کار دشمنان ما است و تدبیر در برابر این موضوع را رهبری معظم از همه بهتر می دانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد شفیعی مازندرانی افزود: در این مقطع زمانی رهبری معظم انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات توصیه اکید دارند و این تکلیفی است شرعی و قانونی و عقل و خرد هم همین را می گوید که با توجه به نقشه های شوم دشمن برای ملت ایران، وظیفه همه آحاد جامعه، شرکت پر شور در انتخابات است و ما نیز باید تمام تلاش خود را برای دعوت مرم برای حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

 

در ادامه این نشست دکتر محمد کریمی چلمیانی، دبیر حزب مؤتلفه استان مازندران و قائم مقام شورای وحدت استان مازندران حکمی که با امضای دکتر متکی، دبیر کل شورای وحدت کشور صادر گردیده بود را از دستان حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد شفیعی مازندرانی دریافت کرد که مطابق آن، دکتر محمد کریمی به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در استان مازندران منصوب گردید.

دکتر محمد کریمی چلمیانی با تأکید بر اینکه ما خود را نسبت به مردم مسئول و پاسخگو می دانیم، اظهار داشت: پذیرش و متعهد بودن به مفاد میثاق نامه شورای وحدت، شرط حمایت از کاندیدای واجد شرایط است که در گام اول با شناسایی کاندیداهای شایسته از آنها دعوت و در صورت پذیرش شرایط و امضای میثاق نامه شورای وحدت در فهرست کاندیدای مورد حمایت شورای وحدت قرار خواهند گرفت.

 

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در استان مازندران، نظارت و تطبیق عملکرد کاندیداها با شاخص های میثاق نامه، قبل، حین و پس از انتخابات را رویکردهای خلل ناپذیر شورای وحدت عنوان کرد و افزود: شورای وحدت به دنبال کسانی می رود که کفایت مدیریتی آنها ثابت شده باشد، پاکدست، تحول خواه و شجاع باشند و از شاخصه ها و صلاحیت های لازم مطابق با مفاد میثاق نامه برخوردار باشند.

 

کریمی به ویژگی های مورد نظر شورای وحدت برای مجلس آینده اشاره کرد و گفت: ما برای آینده مجلس برنامه داریم چراکه ما مجلس انقلابی بن بست شکن و امید آفرین می خواهیم که ریل گذاری قانونی نظارتی مورد نیاز انقلاب را برای رسیدن به قله ها به انجام برساند که در این راستا و برای شکل گیری چنین مجلسی ابتدا افراد شایسته را شناسایی و به مردم معرفی خواهیم کرد و نسبت به این معرفی خود را مسئول می دانیم و پای حمایت از این افراد و پاسخگویی به مردم خواهیم بود.

 

گالری تصاویر :

 

 

گزارشات مرتبط :

 

شورای وحدت مازندران مهیای خیز انتخاباتی شد

 

 

دیدبان انقلاب

گروهی است جهادی و مرکزی است راهبردی رسانه ای

که با محوریت تحریک فکر، امید آفرینی و مطالبه گری که بصورت مستقل و آتش به اختیار فعالیت می نماید.

🔻

MARADA NEWS AGENCY

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است