امر به معروف و نهی از منکر؛

زمان ۱۲۰ دقیقه ای برای اعمال قانون در برخورد با کشف حجاب اصناف

مردّا Marada / داروخانه ای در ساری که کارکنان آن کشف حجاب بوده‌اند با اطلاع‌ رسانی بموقع یک شهروند آمر به معروف به پلیس، در کمتر از دو ساعت از اعلام گزارش، پلمپ گردید.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” از ساری؛ دوشنبه هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ حدود ساعت ۲۱، خانم محجبه‌ ای برای تهیه داروی تجویزی از سوی پزشک معالج به داروخانه دکتر فر… واقع در بلوار خزر مراجعه نموده و پس از مشاهده‌ ی کشف حجابِ کارکنان و مشتری های آن، پس از امر به معروف و نهی از منکر، اقدام به عکس برداری می‌نماید تا جهت پیگیری، به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهد. کارکنان داروخانه و مشتری ها که متوجه این عکس برداری شدند اقدام به تهدید، کتک‌کاری، فحاشی و هتک حرمت و همچنین کشیدن چادر از سر او و بیرون انداختن وی از داروخانه کردند. وی حتی مبلغ داروی خود را هم پرداخت کرده بود اما دارویش را به او تحویل ندادند…

این شهروند وظیفه شناس بلافاصله با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران تماس گرفته و ما وقع را به ایشان اطلاع رسانی و عکس و گزارش خود را در فضای مجازی ارسال نمودند که با پیگیری و هماهنگی ستاد امر به معروف استان و پلیس امنیت اخلاقی استان مازندران بلافاصله به داروخانه مراجعه و با بررسی وضعیت کارکنان آن و چک دوربینها، سریعا اقدام به پلمپ آن نمودند.

این ماجرا از زمان رخ دادن تا اقدام پلیس بابت پلمپ کمتر از دو ساعت به طول انجامید.

ستاد امر به معروف درصدد بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و برخورد جدی با مشتریان و کارکنانیست که اقدام به تهدید و فحاشی به این خانم محجبه کرده بودند.

به خاطر داشته باشید که تهیه عکس یا فیلم از اقدام امر به معروفی شما می‌تواند در سرعت عمل مسئولین مربوطه اثر گذاشته و با سرعت بیشتر احقاق حق صورت پذیرد و خاطیان به مراجع قضایی فرا خوانده شوند.

🔘

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:

🔰


https://eitaa.com/marada

📡 مرکز راهبردی دیدبان انقلاب
🚧گروه جهادی هنر و رسانه مردّا