امام جمعه بابلسر:

دلیل تعلل مجلس برای تصمیم گیری درباره طرح جامع عفاف و حجاب

مردّا Marada / امام جمعه بابلسر با بیان اینکه مدت هاست طرح جامع عفاف و حجاب توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده، اظهار داشت: چرا نمایندگان نسبت به آن تصمیم‌گیری نمی‌کنند؟

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بابلسر نسبت به عدم اقدام عملی مجلس شورای اسلامی در تدوین قوانین کارآمد در حوزه حوزه عفاف و حجاب انتقاد کرد.

حجت الاسلام قلیپور با بیان اینکه مدت هاست طرح جامع عفاف و حجاب توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده، اظهار داشت: چرا نمایندگان نسبت به آن تصمیم‌گیری نمی‌کنند؟

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر با طرح این سوال که چرا مجلس محترم به این موضوع که در حال حاضر به یک فوریت در جامعه تبدیل شده، ورود نمی‌کنند، تصریح کرد: نمایندگان از چه چیزی می‌ترسند؟ انشاالله که اینجوری نباشد، اما شاید تصور این باشد اگر در این مسائل ورود کنند در کارزار انتخابات پیش رو رای نمی‌آورند؟!

 

امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه کار باید برای رضای خدا انجام شود، عنوان کرد: توقع مردم این است، مجلسی که نام انقلابی به خود گرفته است غیرت انقلابی‌اش را نشان دهد و در این مسائل اقدام عملی داشته باشد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بابلسر در ادامه با مخاطب قرار دادن آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رئیسه مجلس و کلیه نمایندگان مردم در خانه ملت، اعلام داشت: این خواسته‌ی به حق جامعه اسلامی، جامعه انقلابی و مردم غیور را جامه عمل بپوشانید و قوانین ناکارآمد در حوزه عفاف و حجاب را اصلاح نمایید.

┄┅┅┅┅❀🇮🇷❀┅┅┅┅┄

Marada news, Movies and views


🔘

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:

🔰


https://eitaa.com/marada

🚧گروه جهادی مطالبه گری مردّا

📡 مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب