اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف مازندران برگزار کرد؛

نمایشگاه عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده

رسانه MARADA / معصومه مومن زاده: به همت اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران نمایشگاهی با رویکرد عفاف و حجاب مساوی با صیانت از خانواده در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ساری برپا گردید.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران؛ معصومه مومن زاده مدیر اداره امور خانواده، عفاف و حجاب این ستاد از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و صیانت از خانواده در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ساری همزمان با سومین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

مدیر اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ضمن گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر و تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع)، گفت: این اداره بمناسبت سومین روز از هفته احیا که به نام امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و تحکیم خانواده نامگذاری شده است برنامه‌های گوناگون فرهنگی و ترویجی در حوزه عفاف و حجاب تدارک و اجرا نمود.

مومن زاده به همزمانی این روز با همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی اشاره و بیان داشت: در حاشیه برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی نمایشگاهی با رویکرد عفاف و حجاب، صیانت از خانواده همراه با ایستگاه نقاشی کودک، مشاوره رایگان و پذیرایی از علاقمندان برنامه ریزی و اجرا شد.

مدیر اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران خاطر نشان کرد: هدف از این مدل نمایشگاه‌ها به صورت کارگاهی و نیز در قالب آموزشی، تربیتی، کرسی‌های آزاد اندیشی و رفع شبهات، آشنایی با محتوا و منابع ناب دینی است که متاسفانه در سبک زندگی ما مغفول مانده است.

 

بیشتر بخوانید:

مسئولان و قانونگذاران از خواب غفلت بیدار شوند / در همایش عفاف و حجاب ستاد امر به معروف مازندران عنوان شد

 

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

  •  مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه مردّا

 

🔘