گزارش مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 3؛

فرمان آغاز رزمایش جهادگران فاطمی۳ شهرستان ساری با هدف امید آفرینی

رسانه MARADA / تا وقتی که استبداد و فتنه گری در جهان وجود دارد، شجره طیبه بسیج با تداوم فرهنگ جهاد و مقاومت نیز وجود خواهد داشت. 

به گزارش “دیدبان انقلاب اسلامی” از مرکز مازندران؛ مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ روز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با دهه بسیج سازندگی با حضور سرهنگ سید ابراهیم شریفی، فرماندهی سپاه ناحیه ساری، حجت الاسلام عالی، مشاور استاندار در امر جهادی مازندران، حجت الاسلام والمسلمی یوسف نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری، نجفی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری و استقبال پر شور گروه های جهادی خواهر و برادر و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی به میزبانی معاونت بسیج سازندگی در سالن فتح المبین سپاه ناحیه ساری برگزار گردید.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به این مطلب که بسیج نشأت گرفته از یک تفکر الهی بود که برای افق های پیش روی انقلاب اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب پایه گذاری گردید، اظهار داشت: امروز هرچه داریم از برکت نگاه ژرف و افق رو به بی نهایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) است که با معماری اندیشمندانه انقلاب و ترسیم خط، کار انقلابی و جهادی را در امتداد آنچه پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام بنیان نهاده بود، در دوران معاصر احیاء و با فرمان تأسیس بسیج آنرا تضمین نمود.

 

سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی در ادامه توصیف جایگاه بسیج، افزود: این اندیشه و فرمان امام (ره) در راستای تقویت انقلاب با ابزار جهاد و مقاومت در برابر دشمنان اسلام، دفع فتنه انگیزی ضد انقلاب و ضدیت با نفوذ در مسیر انقلاب اسلامی بوده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که

تا وقتی که استبداد و فتنه گری در جهان وجود دارد، شجره طیبه بسیج با تداوم فرهنگ جهاد و مقاومت نیز وجود خواهد داشت.

 

سید ابراهیم شریفی با ذکر این نکته که امروز برای جوانان ما سؤال است که چرا با وجود امر ولایت فقیه اما فرمایشات ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب در ساختار نظام آنچنان که باید به اجرا در نمی آید، عنوان داشت: منویات معظم له درست اجرا نمی شود چراکه نفوذ جریان فتنه در بدنه وجود دارد و همانطور که در صدر اسلام حرف پیامبر را نمی گرفتند، امروز هم همینطور است و باید بدانیم از آنجاکه نتیجه بی توجهی به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) شد آنچه در سقیفه و پس از آن انحرافاتی که در اسلام ناب شاهد آن بودیم، با جهاد تبیین هرگز نخواهیم گذاشت که چنین اتفاقی در دوران ما تکرار شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری با اشاره به این موضوع که نفوذی ها با شیوه های نوین جنگ ترکیبی و جنگ شناختی همواره در صدد تخطئه نظام و انقلاب اسلامی هستند افزود: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب امروز فرمان فوری جهاد تبیین را صادر و راه مقابله با دشمنان و جریانات نفوذی را کار جهادی و جهاد تبیین عنوان فرمودند.

 

فرمانده شریفی ادامه داد: حضور شما بسیجیان در عرصه های جهادی و فعالیت های خیرخواهانه ای که شکل می دهید، ضمن مقابله با دشمنی هایی که با هدف تخطئه نظام صورت می گیرد، همچنین مانع نا امیدی مردم می شود.

سید ابراهیم شریفی ضمن بیان این مطلب که هرجا کار جهادی و حضور پررنگ نیرو های جهادی وجود دارد، فضایی برای جریان نفوذ و تخطئه اذهان باقی نمی ماند، افزود: هرکجاکه گروه های جهادی حضور یافتند، نور امید در دل مردم روشن شده و بی دلیل نیست که شعار رزمایش جهادگران فاطمی ۳ نیز جهاد امید آفرینی نام گرفته است که این همه از برکت وجود حرکت های از روی بصیرت و اخلاص شما جهادگران است.

 

در این مراسم از تعدادی از اعضای گروه های جهادی فعال در عرصه های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، کمک مؤمنانه، محرومیت زدایی، عمرانی، پزشکی و کشاورزی نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد. که عبارت بودند از:

 

  • خواهر زهرا عابدی فعال جهادی در عرصه فرهنگی آموزشی

  • خواهر فاطمه رحیمی فعال جهادی در عرصه فرهنگی آموزشی

  • خواهر مریم بریمانی فعال جهادی در عرصه آموزشی

  • خواهر مهری آهنگریان فعال جهادی در عرصه آموزشی

  • خواهر ندا فرزین فعال جهادی در عرصه مهندسی کشاورزی

  • برادر بردیا قنبرزاده فعال جهادی در عرصه خدمات کمک های مؤمنانه

  • برادر سید رضا سلیم بهرامی فعال جهادی در عرصه پزشکی

  • برادر عمران خازنی فعال جهادی در عرصه بهداشت و درمان

  • برادر مرتضی حاجی فعال جهادی در عرصه فرهنگی

  • برادر امیرحسین دبیری فعال جهادی در عرصه عمرانی

 

در پایان این همایش، فرمانده سپاه ناحیه ساری با قرائت رمز یا فاطمه الزهرا (س)، فرمان آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ را صادر نمودند.

 

 

🔻 گالری عکس 🔻

🔻

 

مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ شهرستان ساری / عکس

 

🔻

پیام رهبر معظم انقلاب به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی / عکس و فیلم

 

🔻

 

اردوی گروه جهادی شهدای مدافع حرم بسیج سازندگی ساری در روستای الندان

 

 

📡 مرکز راهبردی دیدبان انقلاب اسلامی
📚 اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه
🚧گروه جهادی مردّا

 

 


Demanding is our identity

Marada News agency