سازمان تبلیغات اسلامی مازندران؛

همایش مداحان مازندران همراه با آیین تجلیل از شهید مداح سردار علیجان ابراهیمی

رسانه MARADA / در حاشیه همایش تخصصی مداحان مازندران که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، از خانواده مداح شهید علیجان ابراهیمی تجلیل به عمل آمد .

به گزارش “مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب” از شهرستان بابل؛ همایش تخصصی مداحان مازندران روز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، مجمع الاحرار، کانون بسیج مداحان و بنیاد دعبل خزانی با حضور حجت الاسلام شکریان معاون امور استانهای سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام عالی مشاور استاندار، حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل، مهدی سعادتی نماینده مجلس شورای اسلامی، گرجی فرماندار و استاتید کشوری عرصه ستایشگری، غلامحسین سازگار و مهدی سماواتی در دانشگاه فنی مهندسی نوشیروانی بابل در سالن دانشگاه فنی منهدسی نوشیروانی بابل برگزارشد.

 

بخشی از این همایش به آیین تجلیل از خانواده معزز شهید مداح سردار علیجان ابراهیمی اختصاص داشت.

شهید علیجان ابراهیمی از پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سال ۱۳۴۴ در بابل متولد و بعد از مجروحیت در سال ۱۳۶۷ در شلمچه (سه راه مرگ) به شهادت رسید و پییکر مطهر این شهید بزرگوار پس از ۹ سال با بدرقه اهالی قدردان بابل در گلزار زادگاهش در محله بازگیرکلا به خاک سپرده شد.

همسرش نقل می‌کند: « در آخرین مرخصی، شبانه‌ روزش به دعا و قرائت قرآن می‌گذشت. یک شب وصیت‌نامه‌اش را نوشت و شب بعد برایم خواند. روز اعزام، بچه‌ها جلویش را گرفتند تا نرود. با اینکه دل کندن از آن‌ها برایش خیلی سخت بود، به من گفت: جلوی‌شان را بگیر تا مانع رفتنم نشوند.

مشاهده گالری تصاویر

 

 

همایش تخصصی مداحان مازندران در بابل برگزار شد / عکس

 

 

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده راهبردی هنر و رسانه مردّا