مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ساری؛

توزیع ۱۳۰ بسته سبد کالا به مناسبت شب یلدا در ساری

به گزارش "مَرَدا" به همت گروه جهادی ولی امر مصلی امام خمینی (ره) ساری تعداد ۱۳۰ بسته سبد کالا به مناسبت شب یلدا بین محرومان مرکز مازندران توزیع شد

به گزارش خبرنگار اعزامی “دیدبان رسانه ای انقلاب” میثم تبریزی، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ساری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کزد: در این شب بلند سال خانواده های ایرانی در کنار هم جمع می‌شوند و با گرفتن جشنی بزرگ شبی به یادماندنی را برای خود رقم می‌زنند البته برخی از خانواده‌های نیازمند توان مالی ندارند که خیران با کمک های نقدی و غیرنقدی، ما را یاری کردند تا سبد کالا را در اختیار این خانواده‌ها قرار دهیم.

 

میثم تبریزی افزود: سبدهای حمایتی توسط مردم ساری برای توزیع بین نیازمندان و مستمندان تهیه شد تا بسیاری از خانواده‌های محروم و نیازمند در این شب بتوانند با لبخند دور هم جمع شده و طولانی‌ترین شب سال را پشت سر بگذارند.

 

تبریزی گفت: در این اقدام خدا پسندانه که همزمان به مناسبت شب یلدا صورت گرفت ۱۳۰ بسته کالا شامل میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ و شیرینی به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.


مسئول ستاد نماز جمعه مرکز مازندران ضمن تشکر از مشارکت خوب خیران در برنامه‌ و مناسبتهای مختلف گفت:در این اقدام خداپسندانه نوجوانان دهه هشتادی و نودی نیز حضوری فعال داشتند و امیدواریم فرهنگ احسان و نیکوکاری پررنگ تر ازهمیشه میان نسل جوان نهادینه شود