دادگستری کل مازندران؛

برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان مازندران

مردّا Marada / عمده موضوعات مطرح شده در ملاقات های حضوری، تسریع در رسیدگی ها، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری و تقاضای عفو و بخشودگی و تخفیف مجازات زندانیان بود که وفق موازین قانونی بررسی و دستورات لازم در جهت نظارت صادر شد.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری در دیدار مردمی به همراه معاونان خود به استماع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه‌کنندگان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل داگستری مازندران در حاشیه دیدار مردمی با اشاره به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سند تحول قضایی، هدف ما از برگزاری منظم و مستمر جلسات دیدارمردمی، ایجاد تعامل دو سویه با مردم و فراهم ساختن زمینه خدمت رسانی هرچه بهتر است.

وی افزود: عمده موضوعات مطرح شده در ملاقات های حضوری، تسریع در رسیدگی ها، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری و تقاضای عفو و بخشودگی و تخفیف مجازات زندانیان بود که وفق موازین قانونی بررسی و دستورات لازم در جهت نظارت صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران درجلسه دیدار مردمی این هفته با ۱۰۵ نفر از مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان مازندران / تصاویر

عکاس: سیّد ولی شجاعی لنگری

علی گرمه ای بازرس کل مازندران شد

Marada news, Movies and views


🔘

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:

🔰


https://eitaa.com/marada

🚧گروه جهادی مطالبه گری مردّا

📡 مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب