اداره کل دادگستری استان مازندران؛

رونمایی کتاب نقد رای دادگستری

رسانه MARADA / طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران و معاونین قضایی ایشان از اولین کتاب نقد رای با موضوع «مسئولیت سازمان حفاظت محیط زیست در برابر خسارات وارده ناشی از حمله حیوانات وحشی » رو نمایی شد.

به گزارش “مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب” به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت اسلام و المسلمین محمد صادق اکبری در رونمایی این مراسم گفت: این کتاب با همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و همکاری واحد پژوهش این معاونت گردآوری و تدوین گردیده و توسط مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضائیه به چاپ رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: این اثر حاصل یکی از جلسات نقد رای برگزار شده در محل دادگستری استان بوده و از حیث محتوا، بسیار ارزنده و مفید می باشد.

این مقام قضایی استان بیان داشت: این کتاب در خصوص محیط زیست بوده که در حال حاضر یکی از موضوعات بسیار مهم جامعه و از موارد حائز اهمیت و مبتلا به استان مازندران نیز می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اکبری تاکید کرد: امید است تهیه چنین آثاری تداوم داشته و آثار بعدی و بهتری در مجموعه دادگستری استان تولید و مورد استفاده همکاران قضایی در سراسر کشور همچنین دانشجویان، وکلا، کارشناسان، طلاب و همه علاقه مندان علم حقوق و دیگر بخش ها قرار گیرد.

 

گفتنی است کتاب حاضر شامل نقد و تحلیل یکی از آرای صادره در حوزه حقوق محیط زیست (به انضمام آرای قضایی و قوانین و مقررات مرتبط) است که توسط معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری استان و با حضور رئیس کل دادگستری استان، معاونین قضایی رییس کل، اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه، وکلا، کارشناسان و نمایندگان اداره کل محیط زیست استان مازندران و با همکاری مجموعه آموزش دادگستری استان برگزار گردیده است.

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده راهبردی هنر و رسانه مردّا