در سالروز عروج خبرنگار شهید دفاع مقدس غلامرضا رهبر؛

پیام استاندار مازندران به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه

مردّا Marada : استاندار مازندران به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه هم زمان با شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر پیامی صادر کرد.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب”؛ سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ هم زمان با شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، منظومه ای از پاکترین بندگان خالص، فداکار و حاضر در میدان عمل در جهت اهداف عالی ملت است که پیوند ناگسستنی و همیشگی آنان با حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، عرصه ی صیانت از اقتدار نظام و آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدای والامقام و بیعت با مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) است.

نوآوری و خلاقیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) سازماندهی این شجره طیبه انقلاب اسلامی بود و تشکیل سازمانهای مختلف در دل بسیج مستضعفین، به فرماندهی رهبر معظم انقلاب، الزامات تکامل، ثمردهی و کارآمدی میدان ها و تحقق بخشی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

تاسیس سازمان بسیج رسانه در سالروز شهادت اسوه برجسته رسانه، خبرنگار شهید دفاع مقدس غلامرضا رهبر، راوی عملیات های میادین عشق و حماسه که با صدای گرم خود نور امید در دل رزمندگان اسلام زنده می کرد و همچنین خاطره عزیز آن سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی که روایت های او از فتوحات عاشقان کربلا و رزمندگان دوران دفاع مقدس هرگز از خاطر ملت ایران اسلامی محو نخواهد شد، نشانگر نقش خطیر بسیج بویژه بسیج رسانه در میدان های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و درک این مهم که حضور بسیج در بخش های مختلف تا چه اندازه با اهمیت و موثر است.

برادران و خواهران بسیج رسانه؛ اکنون که دشمن با پروپاگاندای تبلیغاتی و  جنگ ترکیبی و همه جانبه رسانه ای خود علیه جمهوری اسلامی بسیج شده اند، در راستای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و امپراطوری تبلیغاتی با قلم، دوربین و صدای رسای خود پرچمدار این عرصه هستند.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران بسیجی، سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه را به پاس زحمات همه خبرنگاران به ویژه اعضای سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران تبریک و تهنیت گفته، از درگاه پروردگار متعال، سربلندی و عزت همگان را مسئلت دارم.

پی نوشت مردّا :

سلام و درود بیکران خدمت همکاران و دست اندرکاران، فعال در عرصه رسانه  استان مازندران

ضمن عرض تبریک سالروز شکل گیری بسیج رسانه خدمت بزرگوارانی که در کسوت افسران جبهه رسانه ای انقلاب فعالیت می نمایند.

یاد و نام شهدای عرصه رسانه، بویژه شهید والامقام غلامرضا رهبر را در سالروز عروج این اسوه رسانه ای دوران دفاع مقدس گرامی می داریم و آرزو می کنیم از رهروان راستین آرمان های او، با بصیرت و هوشیار در مسیر ایثار و معرفت شهدای عرصه رسانه قدم برداریم.

امیدواریم اصحاب رسانه استان در قالب سازمان بسیج رسانه به عنوان یک تشکیلات انقلابیِ حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آنچنان که لازمه نقش آفرینی در دریای متلاطم و پر آشوب رسانه ای دوران است در تعاملی شایسته، میدان داری نمایند و مجموعه Marada “مرکز راهبردی دیدبان انقلاب” نیز مانند همیشه آمادگی خود را در این راستا اعلام می دارد.

✍️ سرپرست گروه جهادی مردّا: ابراهیم اکبرزاده زنگنه

🔘

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:

🔰


https://eitaa.com/marada

🚧گروه جهادی مطالبه گری مردّا

📡 مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب