💢 جشن شادی و پشتیبانی ساروی ها از نیروهای مسلح که در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه واکنشی جانانه داشتند؛

تجمع مردم ساری در حمایت از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم صهیونیستی

رسانه MARADA ویدئوهایی از تجمع مردم ساری که در حمایت از حمله پهپادی و موشکی مستقیم ایران به سرزمین های اشغالی صورت گرفت، منتشر می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب، مردم شهر ساری ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با تجمع در میدان شهداء، حمایت خود را از عملیات تاریخ ساز و غرور آفرین وعده صادق که موجب تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی گردید، اعلام کردند.

 

 

شایان ذکر است:

این عملیات در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، توسط دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» صورت گرفت و در پی آن با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

 

تجمع مردم ساری در حمایت از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم صهیونیستی / ویدئو