در پی نشست مسئول بسیج رسانه کشور با خبرنگاران مازندران؛

پرسشی محوری از مسئول بسیج رسانه کشور

رسانه MARADA در پی نشست دکتر مرتضی کارآموزیان، ریاست سازمان بسیج رسانه کشور با اصحاب رسانه مازندران که دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار گردید، پرسش مطرح شده از سوی ابراهیم زنگنه، مسئول گروه جهادی مرکز راهبردی دیدبان انقلاب اسلامی را منتشر می نماید.

گزارش “دیدبان انقلاب اسلامی” از پرسش و مطالبه گری از ریاست سازمان بسیج رسانه کشور که ۲ خرداد ۱۴۰۲ در جمع اصحاب رسانه مازندران حضور یافته بود از سوی ابراهیم زنگنه، مسئول گروه جهادی راهبردی دیدبان انقلاب اسلامی مطرح شد که در این ویدئو به تصویر کشیده شده است.

🔻

 

 

🔻

 

🔻 گزارش ویدئویی 🔻

 

پرسشی محوری از مسئول بسیج رسانه کشور / ویدئو

 

سلام و درود الهی به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی سلام و درود الهی با ساحت مقدس امام زمان عج و نائب برحقش بر عرصه گیتی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (ص) مد ظله العالی و سلام و درود بر شهیدان راه پیروزی نور بر ظلمت از طرف اعضای گروه جهادی راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی ضمن خیرمقدم محضر ریاست سازمان بسیج رسانه کشور ، دهه کرامت را صمیمانه خدمت حضار محترم تبریک عرض می کنم.

آغاز سخن با نقل قولی از مقام معظم رهبری که فرمودند: “اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رئیس فضای مجازی کشور میشدم!

امروز ما فیش های راهگشایی از مقام معظم رهبری در اختیار داریم که چراغ راه همه ما در جبهه انقلاب است کلید واژه هایی مانند جهاد تبیین، مطالبه گری منطقی، امید آفرینی، دشمن شناسی، تولیدات هنرمندانه و انعکاس فعالیت های موفق که اینها و بیشتر از اینها همگی در میدان تخصصی قشر بسیج رسانه تعریف و موضوعیت تخصصی دارند.

 

سؤال :

چه طرح و برنامه هایی برای توسعه سازمان بسیج رسانه در سطح کشور و کمک به رویش ظرفیت های انسانی طراز انقلاب در راستای عمق بخشی معنوی، مقابله با جنگ نرم، شبکه سازی و انسجام بخشی و تقویت جبهه رسانه ای انقلاب در دستور کار دارید؟

 

 

 

🔻

 

📡 مرکز راهبردی دیدبان انقلاب اسلامی
📚 اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه
🚧گروه جهادی مردّا

 

 


Demanding is our identity

Marada News agency

 

🔘

 

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:🔰
https://eitaa.com/marada