تجلیل فرمانده سپاه کربلا از قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا؛

اهدای مدال قهرمانی بانوی مازندرانی به شهید طهرانی مقدم

رسانه MARADA / سردار دکتر سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا  از خانم سپیده بابایی، بانوی ورزشکار افتخار آفرین مازندرانی که در مسابقات قهرمانی کشتی آلیش زنان آسیا، با کسب عنوان نائب قهرمانی نشان نقره را به گردن آویخت دیدار و از اقدام ارزشمند این بانوی ارزشمند خطه علوی در تقدیم مدال نقره اش به سردار شهید حسن تهرانی مقدم تجلیل به عمل آورد.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” از مرکز مازندران؛ “سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور” با خانم سپیده بابایی بانوی قهرمان و افتخار آفرین مازندرانی دیدار و ضمن قدردانی از تلاش های این بانوی ورزشکار در کسب مدال نایب قهرمانی کشتی آلیش زنان آسیا، از اقدام ارزشمند این بانوی قهرمان خطه علوی نیز در تقدیم مدال نقره اش به “سردار شهید حسن طهرانی مقدم، پدر صنعت موشکی ایران”، تمجید و تجلیل به عمل آورد.

 

چندی پیش سرکار خانم سپیده بابایی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان ، مدال نقره اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید حسن تهرانی مقدم کرد ،اقدام ارزشمندی که مورد توجه و تحسین بسیاری از کاربران فضای مجازی ، و مسئولین و اهالی جامعه ورزش قرار گرفت.

🔻فایل صوتی سخنان سردار مسلمی در این دیدار🔻 

شایان ذکر است که سردار دکتر سیاوش مسلمی، “فرمانده سپاه کربلا مازندران” مسئولیت “ریاست هیئت کشتی بسیج کشور” را نیز بر عهده دارند.

 

🔻 گالری تصاویر🔻

🔻

 

تجلیل فرمانده سپاه کربلا از قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا / عکس

 

🔻 گزارش ویدئویی🔻

🔻

بانو سپیده بابایی نماد ایمان و امید در قهرمانان ورزشی

 

 

🔻فهرست پخش شامل دو ویدئو از خانم سپیده بابایی که در آن اعتقادات بانوی مسلمان و قهرمان ایرانی را به رخ می کشد🔻

 

📡 مرکز راهبردی دیدبان انقلاب اسلامی
📚 اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه
🚧گروه جهادی مردّا

 

 


Demanding is our identity

Marada News agency

 

🔘

 

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:🔰
https://eitaa.com/marada