رئیس کل دادگستری مازندران:

ویلاهای لاکچری ویژه افراد خاص در اراضی کشاورزی مازندران

رسانه MARADA / رئیس کل دادگستری استان مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان برضرورت نظارت برساخت و سازها و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تاکید کرد و گفت: رؤسای دادگستری و دادستان ها باید نسبت به موضوعات شهری خود اشراف داشته باشند و با رویکرد پیشگیرانه و در مرحله بعد با نگاه مسئولانه و بدون مماشات با تخلفات برخورد کنند.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری توجه به دستورالعمل های قوه قضائیه توسط روسا و دادستان ها را مورد توجه قرارداد وگفت: سفر اخیر رئیس محترم قوه قضائیه به استان می تواند گره گشای برخی سهل انگاری های مدیران باشد و در این راستا نظارت بر حسن اجرای امور باید در دستورکار روسا و دادستان ها قرارگیرد.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم اراضی کشاورزی به ویلای آنچنانی افراد خاص تبدیل گردد تصریح کرد:حفظ ونگهداری اراضی کشاورزی وملی وظیفه همه ماست و دستگاه قضایی قاطعانه پیگیر حقوق مردم است در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز نقش مهم پیشگیری برکسی پوشیده نیست مسلما اقدامات پیشگیرانه در کاهش بسیاری از هزینه ها موثر است.

وی افزود: پرونده مدیران متخلف باید با قاطعیت بیشتر ورعایت عدل وانصاف مورد رسیدگی قرارگیرد و نباید بگذاریم بیت المال تضییع و حقوق مردم نادیده گرفته شود.

عالی ترین مقام قضایی استان همچنین به مسائل ومشکلات شهرک های صنعتی و موانع پیشرفت استان اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی ، شناسایی وتلاش درجهت مشکلات شهرک های صنعتی باید توسط روسا ودادستان ها پیگیری شود ،دادستان مرکز استان با جدیت به این مساله ورود کند به نحوی که درراستای عمل به شعارسال با همفکری وطرح به موقع موضوعات، اقدامات شایسته درحمایت ازتولید دراستان داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت: در جهت پیشگیری از بروز بسیاری تخلفات در شهرهای بندری، دادستان ها برعملکرد بنادر، نظارت مستمر و ماهانه داشته باشند و گزارش این بازدیدها را به صورت منظم به استان ارائه کنند.

شایان ذکر است جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری مازندران با حضور کلیه اعضا برگزار شد ودرابتدای جلسه هریک ازاعضا به بیان نظرات وپیشنهادات خود پرداختند.

 

Marada news

📡 مرکز راهبردی دیدبان انقلاب اسلامی
📚 اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه
🚧گروه جهادی مردّا

 

 


Demanding is our identity

Marada News agency

 

🔘

 

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:🔰
https://eitaa.com/marada