در پی آغاز به کار فرمانده جدید انتظامی استان مازندران؛

دیدار عالی ترین مقام قضایی استان با فرمانده انتظامی مازندران

رسانه MARADA / رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی دادگستری کل استان امازندران به مناسبت انتصاب فرماندهی جدید انتظامی استان با سردار حسن مفخمی شهرستانی در راستای احیای حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین، استقرار نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی و فردی آحاد جامعه دیدار کردند.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب”؛ حجت الاسلام والمسلمین اکبری در این دیدار، انتصاب سردار مفخمی به فرماندهی انتظامی استان را تبریک گفت و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای وی اظهارداشت: نیروی انتظامی با مجاهدت ها و اقدامات قانونی و درست خود منبع آرامش و امنیت مردم است و برای تامین امنیت، تعامل سازنده نیروی انتظامی با دستگاه قضایی بسیار تعیین کننده است و ما همواره بر تعامل و همکاری کلیه روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تاکید داریم.

وی تصریح کرد:امیدواریم با تعامل سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مردم استان بیش ازگذشته شاهد اجرای قانون، ارتقای نظم و امنیت جامعه، پیشگیری از وقوع جرم و امنیت باشند و ما همواره در انجام این ماموریت‌ها حمایت قانونی خواهیم داشت.

شایان ذکر است سردار حسن مفخمی شهرستانی پیش از این به عنوان ️رییس پلیس امنیت اخلاقی کشور، فرمانده انتظامی استان مرکزی، جانشین فرمانده انتظامی مازندران و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان فعالیت می‌کرد.

 

Marada news

📡 مرکز راهبردی دیدبان انقلاب اسلامی
📚 اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه
🚧گروه جهادی مردّا

 

 


Demanding is our identity

Marada News agency

 

🔘