آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

سربازی و خادمی در حوزه امر به معروف افتخار است

رسانه MARADA / آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان: اینکه همه ما به‌ صورت رسمی سرباز و خادم حوزه امر به معروف و نهی از منکر باشیم مایه افتخار است.

به گزارش “مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب” به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران؛ آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با حضور آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه و ریاست این ستاد در مازندران و برخی مدیران استانی در ساری برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام هادی (ع) و تاکید بر شرکت جانانه در مراسمات دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: از زحمات جناب آقای مهرداد محمدی در سمت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در طول این سه سال خدمت در این نهاد مهم تقدیر و تشکر داریم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به مشکلات متعدد و مظلومیت نهاد مقدس امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار داشت: بخشی از کار‌ها را دبیر ستاد در شرایطی که حتی ساختمان مستقل و یک اتاق کار مناسبی نداشتند انجام دادند که جای تقدیر دارد و آقای غلامرضا عبدی هم تجربیاتی دارند که امیدواریم در این حوزه موفق باشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران این فریضه را واجب الهی و وظیفه‌ای همگانی توصیف و تصریح کرد: از مجموعه‌های انتظامی، اجتماعی، قضایی، مردمی، اماکن و … که با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همکاری داشته و دارند تشکر می‌کنم.

امام جمعه مرکز مازندران ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگین الهی بر گردن همه ماست و کم گذاشتن و قصور در این زمینه جایز نیست و در نقطه مقابل چنانچه اگر درست کار کنیم، ثواب بالایی دارد.

آیت الله محمدی لائینی خاطر نشان ساخت: اینکه به‌صورت رسمی سرباز و خادم حوزه امر به معروف و نهی از منکر باشیم افتخار است.

مهرداد محمدی در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و یاد و نام شهدای مظلوم امربه معروف و نهی از منکر با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان با رویکرد اجتماعی و رسانه‌ای طرح ریزی و اجرایی شده است، اظهار کرد: عمومی سازی این فریضتین الهی و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی در لایه‌های مختلف اجتماعی را در طول دوران تصدی این جایگاه پیگیر بوده ایم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم مومن و معتقد استان پای کار احیای امر به معروف و نهی از منکر هستند، گفت: تلاش‌های بسیار خوبی را مردم این خطه از شمال کشور در قالب تشکل‌های مردمی احیاگر امر به معروف و نهی از منکر تخصصی انجام داده اند که حقیقتا جای تشکر دارد.

محمدی بیان کرد: در مدت سه سال خدمت در این نهاد مقدس تلاش شده تا آحاد مردم با احساس مسئولیت، آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به نقش اثر گذار رسانه در تحقق مطالبه گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اصحاب خبر و رسانه استان لاله خیز مازندران بازوی قوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای انعکاس برنامه‌ها و مأموریت‌های این ستاد، بوده اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، مهندس مهرداد محمدی از مرداد ماه سال ۱۳۹۹ تصدی دبیری این ستاد را در دیار علویان بر عهده داشت و اکنون پس از اتمام مدت ماموریت، مجدد به فعالیت در عرصه علمی و فرهنگی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه خواهند داد که برای ایشان در تمامی مراحب زندگی شخصی و اجتماعی آرزوی توفیق روزافزون می نماییم.

 

غلامرضا عبدی، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

گفتنی است در این آئین ضمن تقدیر از زحمات آقای مهرداد محمدی، با صدور حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی ریاست ستاد کشور، آقای غلامرضا عبدی به عنوان سرپرست دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران منصوب شد.

گالری تصاویر در:

آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده راهبردی هنر و رسانه مردّا