ستاد امر به معروف مازندران برگزار می کند

همایش بزرگ عفاف و حجاب ” رَزان “

رسانه MARADA / بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه گوهرشاد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران همایش عفاف و حجاب تحت عنوان «رَزان» برگزار می نماید.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران؛ معصومه مومن زاده مدیر اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از برگزاری رویداد بزرگ استانی به نام ” رزان ”  همراه با تجلیل از بانوان توانمند فعال فرهنگی و کنشگر اجتماعی خبر داد.

مومن زاده اظهار کرد این اداره با رویکرد فرهنگی و ایجابی و با هدف امید آفرینی و هویت بخشی به دختران و بانوان عصر ما در نظر دارد روز شنبه مورخ ۲۴ تیرماه ساعت ۱۰ صبح رویداد بزرگ “رزان” را که برگرفته از معنای زیبای زن محترم، باوقار و متین است را در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در ساری برگزار نماید.

وی افزود رویداد بزرگ رزان با حضور حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه، خانواده معزز شهدا، مسئولین استانی و شهرستانی و با سخنرانی سرکار خانم دکتر سارا فلاحی نماینده مردم غیور ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد.

گفتنی است در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از دستاوردهای کارآفرینان برتر استان مازندران و غرفه های توزیع محصولات فرهنگی برپا خواهد شد که بازدید برای عموم مردم آزاد می باشد.

 

 

مسئولان و قانونگذاران از خواب غفلت بیدار شوند / در همایش عفاف و حجاب ستاد امر به معروف مازندران عنوان شد

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

  •  مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه مردّا

 

🔘