بیانیه حزب همدلی مردم تحول خواه :

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم از سوی حزب همت شمال کشور

رسانه MARADA به نقل از کرامت رجبی، مسئول حزب همت پهنه شمال کشور: تخریب اعتقادات مسلمانان جهان در دستورکار مزدوران خود فروخته و سردمداران غربی آنها است.

به گزارش “مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب” از مرکز مازندران، در پی صدور مجوز اهانت و حتک حرمت قرآن کریم در دو کشور سوئد و دانمارک به بهانه آزادی بیان، دبیر حزب همدلی مردم تحول خواه *(همت)* در پهنه ی شمال کشور بیانیه ای به شرح ذیل در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم صادر نمود:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»*

 

در پی اقدام منحط و هتک حرمت قرآن کریم توسط ایادی و اذناب جامعه استکبار اسلام ستیز و انخراق و وقاحت و استراتژی متلون و دژخیمان استکبار امپریالیسم غربی و استبداد پلتیک سیاسی که با سناریوی تازه معدودی از خناسان و معاندین اوباش صهیونیستی همراه است و عاملان این اقدام موهن اهدافی جز تخریب اعتقادات مسلمانان و تحقق اهداف سردمداران غرب ندارند.

 

اهانت به ساحت مقدس کتاب آسمانی دین مبین اسلام اقدامی گستاخانه و وقیح بود که موجب جریحه‌دار شدن قلوب مسلمانان اقصی نقاط دنیا و قاطبه آزادگان و موحدان جهان گردید .

 

اعلام انزجار و محکوم کردن اغلاط خناسان معاند حجت شرعی ملل مسلمان نسبت به این امر شنیع و حامیان این فرد خاطی است.

 

به لیبرال های خود باخته غرب که در دار الاسلام هستند اما به خناسان و بدخواهان اسلام چراغ سبز نشان می دهند هشدار می دهیم که حمایت از جهان غرب را که امروز به ساحت قدسی قرآن اسمانی اهانت می کنند را کنار بگذارند که نه مکاتب فکری مارکسیسم جاذبه دارد و نه نظام های لیبرالی حاکم بر دنیای غرب فلذا باید خط بطلان بر موجودیت این نظام های ساختگی کشید .

 

با عنایت به مراتب مارالبیان و مطالب مشروحه صدر الاشاره در ما نحن فیه بدلیل نقض فاحش از سوی فرد خاطی ضمن رعایت سیاق قانونی پاسخی سریع و قاطع به عناد شرارت بار جامعه استکبار و سفاکان مزدور در مجامع بین‌المللی از سوی وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور مورد استدعاست .

*نسئل‌ الله‌ تعالی أن‌ یعلی کلمه الإسلام‌ والمسلمین*

 

 

بیشتر بخوانید : 

 

 

با حزب همدلی مردم تحول خواه بیشتر آشنا شویم

 

 

M A R A D A

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

  •  مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده هنر و رسانه مردّا

 

🔘