مقدمه ای برای ظهور؛

قم یا هاروارد؟ مسجد کوفه یا سازمان ملل؟! / اندیشکده

"مرکز راهبردی دیدبان انقلاب" یادداشتی در باب تربیت مدیران آینده جهان به قلم حجت الاسلام قاسم یزدانی مقدم را منتشر می نماید.

قم یا هاروارد؟

پرده اول: مهمترین پایگاه های آمریکا در منطقه، دانشگاه هایی هستند که با هیچ منطقی خلع سلاح نمی‌شوند! مراکزی که وظیفه تربیت نیرو برای امامت آمریکایی عالم را برعهده دارند: دانشگاه آمریکایی بغازیچی استانبول تاسیس۱۸۶۳/ دانشگاه آمریکایی بیروت لبنان ت ۱۸۸۶/ د.آ قاهره مصر ت۱۹۱۹/ د.آ ایروان ارمنستان ت۱۹۹۱/ د.آ دبی امارات ت ۱۹۹۵/ د.آ شارجه امارات ت ۱۹۹۷/ د.آ کویت ت۲۰۰۴/ د.آ کابل افغانستان ت۲۰۰۶ (پنج سال پس از اشغال)/ د.آ سلیمانیه کردستان عراق ت۲۰۰۷ (چهار سال پس از اشغال)/ و در نهایت دانشگاه آمریکایی بغداد عراق تاسیس ۲۰۲۱. تدریس در همه دانشگاه ها به زبان انگلیسی و اعطای مدرک معتبر بین المللی است و دانشجویانی که بیشترشان به پستهای حساس و کلیدی کشورهای جهان اسلام دست پیدا می‌کنند . البته واضح است که این ساده ترین و ماندگارترین نوع اشغال واقعی یک کشور بوسیله آمریکا است.

پرده دوم: در تفسیر روایی البرهان ذیل آیه ۴۷ سوره حج و در تفسیر کلمه: بِئْر مُعَطَّله (چاه متروکه) مجموعه روایاتی وارد شده از جمله اینکه منظور از چاه متروک، امام در غیبت است که مردم از علم در دسترس او استـفاده ای نمیکنند. بنابراین راز ظهور امام در غدیر نهفته است یعنی حضور امام در عرصه های مختلف زندگی و نه فقط در ذهنیت انسانها، در منابر و در کتب. به عبارتی مهمترین پرسش بعد از انقلاب اسلامی این است: قم یا هاروارد؟ چرا که انقلاب اسلامی مقدمه ای است برای ظهور، برای ساختن زندگی بر اساس معارف غدیر و اولین گام آن بنای بلند، طراحی یک طبقه بندی جدید از علوم است.

 

مسجد کوفه یا سازمان ملل؟!

سرگرمی های بد و مضر را با سرگرمی های خوب و مفید باید پاسخ داد، غذاهای خبیث را با رواج طیبات ارزان و در دسترس می توان از دور خارج کرد (سوره اعراف آیه ۱۵۷).
همین قاعده نیز در مواجهه با یک نقشه ی جامع شیطانی وجود دارد.

بسیار جالب است که یهود و نصاری به پیامبر اسلام (صلوات الله علیه) می گفتند: اگر میخواهید هدایت شوید! به دین ما درآیید.
خداوند متعال هم در مقابل طرح آنها، نقشه جامع ملت ابراهیم حنیف را روی میز می گذارد(سوره بقره۱۳۵).

 

بر این اساس: در مواجهه تمدنی با سند توسعه پایدار ۲۰۳۰، که اغتشاشات و طراحی های سال گذشته، تنها گوشه ای از هدف پنجم (برابری جنسیتی) آن بود، وجود یک نقشه جامع مبتنی بر آیات صراط مستقیم، اولین و ضروری ترین اقدام است.

 

 

 

یهود از طریق سازمان ملل و دانشگاه های متعددی که از جمله در همین منطقه ما دارد (ر.ک: دانشگاه های آمریکا در منطقه بصورت ساختاری مشغول تربیت مدیران آینده جهان و منطقه مقاومت است. مدیران مسلمانی که قبله واقعی شان سازمان ملل است و نگاهشان به غرب هرچه آن خسرو کند شیرین بود! از اسلام هم در بهترین حالت ریشی دارند و نماز و روزه ای.

اولویت های تمدنی دوازده گانه تولید شده در شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی، پاسخی است حجیت یافته، کاربردی و جامع برای حمایت فکری جبهه مقاومت در مواجهه با نقشه کلان دشمن.

 

مقصد نهایی این اولویت های تمدنی، گره زدن انسان به علم امام و هدایت بشریت به سمت مسجد کوفه است. سجده گاه عظیم الشأنی که بر اساس روایات، محل حکومت حضرت صاحب العصر والزمان خواهد شد. (بحارالانوار ج۱۰۰ ص۴۳۶).

 

 

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

  •  مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه مردّا

🔘