نماینده ساری و میاندورود مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه؛

سازمان محیط زیست میراث دار سرمایه ای ملی است که تکالیف سازمانی آن غیر قابل چشم پوشی است

دیدبان انقلاب از نشست منصورعلی زارعی، نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو کمسیون کشاورزی و رئیس فراکسیون امنیت غذایی در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه که چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ با عنوان " محفل هم اندیشی رسانه ای ندای مردم گرایی " در سالن جلسات مجمع امور صنفی شهرستان ساری  برگزار گردید، گزارش می دهد.

منصورعلی زارعی در بخشی از این نشست با تأکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و اصل پنجاهم قانون اساسی* در خصوص محیط زیست اشاره کرد و تکالیف سازمان محیط زیست را از واجبات غیر قابل چشم پوشی دانست که هیچ کس حق ندارد نسبت به موضوع محیط زیست بی تقاوت باشد و محیط زیست را کنار بزند.

 

زارعی محیط زیست را میراثی برای همگان از گذشته تا آینده دانست که در جایگاه ثروت و سرمایه ای ملی است که از سوی نمایندگان مجلس همواره نظارت در این خصوص وجود دارد و علت تأخیر در اجرا یا جلوگیری از اجرای برخی پروژه ها هم همین موضوع است.

 

گالری تصاویر :

 

 

نشست هم اندیشی رئیس فراکسیون امنیت غذایی مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه / عکس

 

🔻

  • اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مقرر می دارد: «در جمهوری اسلامی, حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند, وظیفه عمومی تلقی می گردد. از این رو فعالیتهای اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن ملازمه پیدا کند, ممنوع است».

 

🔻

مرکز راهبردی دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

اندیشکده تحریک فکر مردّا

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است 

🔻

MARADA NEWS AGENCY