از نوار غزه وارد حصارشان بشوید!

نقشه طوفان الاقصی و استراتژی قرآنی جنگ با صهیونیست‌ها / تبیین

رسانه MARADA در پی عملیات غرور آفرین نیروهای مردمی غزه که سالها است در محاصره و تحت ظلم از سوی صهبونیست ها بسر می برند، با عنوان "طوفان الاقصی" صورت گرفته، نقل قولی از آیت الله حائری شیرازی را منتشر می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب به نقل از آیت الله حائری شیرازی، در ارتباط با استراتژی قرآنی جنگ با صهیونیست‌ها آورده است:  « وارد حصارشان بشوید! »

قرآن در مورد یهودیانِ [دشمن پیامبر] می‌گوید:

لَا یُقَاتِلُونَکُمْ جَمِیعًا إِلَّا فِی قُرًى مُّحَصَّنَهٍ أَوْ مِن وَرَاءِ جُدُرٍ ‌بَأْسُهُم بَیْنَهُمْ شَدِیدٌ ‌تَحْسَبُهُمْ جَمِیعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّىٰ ‌ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا یَعْقِلُونَ

یعنی این‌ها «رودررو» نخواهند شد. باید «پشت سلاح‌های سنگین» بنشینند و بجنگند. این‌ها باید «پشت سنگرها» باشند و فعالیت کنند. نمی‌توانند رودررو بیایند؛

نمی‌توانند از سنگر خودشان خارج شوند؛ باید پشت سنگر خود پنهان شوند تا فعال باشند؛ در «قُرًی مُحَصَّنَه». این را قرآن عیب و نقص یک جنگجو می‌داند. جنگجویی که تا «قُرًی مُحَصَّنَه» نباشد، پشت دیوار نباشد و قلعۀ سنگی نباشد نمی‌تواند بجنگد، دچار نقص است. قرآن این را علامت آسیب‌پذیری و #عامل_شکست می‌داند.

می‌گوید تو قلعۀ او را بشکن؛ تسلیم خواهد شد. #وارد_حصارش_بشو ! دستش را بالا می‌کند. زره‌اش را از او بگیر، سلاح سنگینش را بگیر، تسلیم تو خواهد شد. او محال است «قتال» کند، مگر اینکه پشت دیوار باشد. تو دیوار او را خراب کن. این دیگر تسلیم توست.

 

🔰 نقشه جدید نوار غزه و مناطق مجاور آن

 

» 🔴 قرمز: غزه  »  🟢 سبز: مناطق آزاد شده  »  🟡 زرد: مناطق درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی

 

🔻

مرکز راهبردی دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

اندیشکده تحریک فکر مردّا

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است 

🔻

MARADA NEWS AGENCY