سیاست جهنمی محاصره و مرگ و آوارگی؛

سرآغاز جشن رهایی از اسارت ۷۰ ساله / تبیین

پس از عملیات غرور آفرین رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد علیه اشغالگران سرزمین فلسطین و در پی آن، حملات ددمنشانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم، در محاصره و بی پناه باریکه غزه، دکتر کرامت رجبی، رئیس حزب " همت " پهنه شمال کشور، در یادداشتی با عنوان "جشن رهایی از اسارت ۷۰ ساله نزدیک است" از سوی حزب همدلی مردم تحول خواه استان های شمالی کشور موضع گیری نمود که رسانه دیدبان انقلاب این نگارش را عیناً منتشر می نماید.

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

فلسطینیان در سرزمین مادری خودشان دهها سال است که هویت مستقلی ندارند که این به مفهوم آنست که این عده تابعیت هیچ کشوری را ندارند و دنیا آنان را با واژه آوارگان فلسطینی می شناسد ، غزه بزرگترین زندان بدون سقف جهان است به وسعت ۲/۵ میلیون انسان که زندانبان هر موقع دوست داشت آب و برق و گاز و غذا می‌داد و هر آن که اراده می کرد تمام دروازه ها را می‌بست.

مردمی که ۱۶ سال از طریق تونل های زیر زمینی احتیاجات خود را رفع کرده و برای هر جابجایی از غزه با کارت های شناسایی اسرائیلی اجازه ورود و خروج دارند ، این مصائب غیر انسانی به جایی رسیده است که مشهورترین سلبریتی های جهان نیز از این دربند شدگان مظلوم حمایت می کنند تا شاید صدای این زندان بزرگ باشند.

در طی ۱۶ سال گذشته با هر تیراندازی از سوی غزه ، ده ها فروند جنگنده اسرائیلی صدای اعتراض را با ویرانی و مرگ زنان و کودکان فلسطینی پاسخ می دادند و غزه شده بود جهنمی از محاصره و مرگ و آوارگی.

و اما این خشم انبوه و این آوارگی ممتد مردمی درد کشیده بالاخره بر سر دومین قدرت‌ نظامی ادعایی جهان آوار شد و انتقامی سخت که برابر ۱۶ سال محاصره و دهها هزار کشته و ۲/۵ میلیون زندانی آواره را پدید آورده بود گرفت و هیمنه صهیونیست جهانی را در یک روز فرو ریخت.

در سال ۲۰۱۴ وقتی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، نوار غزه را بمباران می کرد؛ در شهر مرزی سدروت اهالی اسرائیل مبل‌ها و صندلی‌های خود را روی تپه‌های مشرف به غزه قرار داده بودند، آن‌ها با هر بار برخورد موشک‌های اسرائیل به غزه، دست و سوت می‌زدند و به سلامتی این اتفاق مشروبات الکلی می‌نوشیدند!

به گفته گاردین انگلیس خانه‌هایی که منظره جنگی داشتند، با قیمت بالایی به فروش می‌رفتند، چون همه می‌خواستند بمباران را از نزدیک ببینند!

این افراد خونریز باید می‌دانستند روزی پدران و برادران این زنان و کودکان تکه تکه شده از بمباران‌ها قیام کرده و انتقام این نسل کشی را خواهند گرفت.

صحنه های غیر منطقی برخورد رزمندگان فلسطینی با اسرا و کشته های اسرائیلی نشان از همین خشم متراکم دهها ساله بوده است که علیرغم اینکه مورد تایید آموزه های دینی و اخلاقی نبوده ولی گریزی از آن نیز نبوده است .

اسراییل باید بداند این شکست غیر قابل ترمیم تاکیدی رهبری معظم انقلاب برای آنان با بمباران غزه برگشت پذیر نخواهد بود . این عملیات از سوی یکی از کوچکترین اعضای مقاومت صورت پذیرفته و هنوز هفت جبهه عظیم روبروی اسرائیل خواهد بود که هر جبهه از جبهه قبلی بزرگتر و قوی‌تر می باشد .

قبول دولت مستقل فلسطینی از سوی اسراییل در سازمان ملل و عقب نشینی از جولان و شهرک های فلسطینی اولین خواسته این مردم صبور و جنگجو می باشد ، باشد که اسرائیل به همین ها تن دهد وگرنه باید همه صهیونیست ها به کشورهای مبدا خود برگشته و کل اسرائیل در اختیار صاحبان اصلی آن یعنی فلسطینیان قرار گیرد .

 

رئیس حزب‌ همدلی مردم تحول خواه (همت) پهنه شمال کشور

 

با حزب همدلی مردم تحول خواه بیشتر آشنا شویم

 

🔻

مرکز راهبردی دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

اندیشکده تحریک فکر مردّا

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است 

🔻

MARADA NEWS AGENCY