در جلسه شورای وحدت مازندران مطرح شد؛

چه کسانی را به نمایندگی از استان مازندران راهی مجلس کنیم؟

رسانه MARADA / بن بست شکنی در پیاده سازی 4 اصل اساسی سلامت، امنیت ، رقابت و مشارکت، خط و مشی محوری برنامه های پیش روی شورای وحدت استان مازندران می باشد.

به گزارش / اختصاصی / دیدبان انقلاب از مرکز مازندران؛ جلسه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران روز پنچشنبه۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد شفیعی مازندرانی، رییس شورای وحدت استان مازندران و دکتر محمد کریمی چلمیانی، قائم مقام شورای وحدت استان مازندران و جمعی از اعضای شورا در دفتر حزب موتلفه اسلامی استان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی، رییس شورای وحدت استان مازندران در بخشی از سخنانش با اشاره به چهار مؤلفه مورد تأکید مقام معظم راهبری در برگزاری انتخابات اظهار داشت: ما تلاش خواهیم کرد ۴ اصل اساسی سلامت، امنیت ، رقابت و مشارکت را در برنامه های پیش روی شورای وحدت استان مازندران تبیین و محقق نماییم و در این راستا باید نسبت به شناسایی کاندیداهای واجد شرایط، دقت داشته باشیم و کمک کنیم تا افرادی را در جبهه نیروهای انقلاب مورد حمایت قرار دهیم که انتخابشان و عملکرد بعدیشان به گونه ای باشد که احترام و اعتماد مردم را بر انگیرند و تاییدی بر موضع گیری ما در شورای وحدت باشند.

دکتر کریمی، دبیر شورای وحدت استان مازندران، هدف از برگزاری این جلسه را تعیین اعضای شورای مرکزی استانی، انتخاب کمیته های شورای وحدت استانی، شکل گیری ساختار استانی در راستای پیگیری تشکیل شورای وحدت در شهرستانها، همچنین ارزیابی و تصمیم گیری پیرامون همایش ۱۰۰۰ نفری و تبادل نظر میان اعضای شرکت کننده عنوان داشت.

 

کریمی با اشاره به تعداد ۲۱ نفری اعضای شورای مرکزی وحدت  نیروهای انقلاب در استان، چیدمان اعضای شورا در ساختار استانی را مطابق با دستورالعمل ابلاغی دانست و افزود: ترکیب اعضای شورای مرکزی و کمیته های تخصصی شورای وحدت شامل نمایندگانی از اقشار گوناگون جامعه هستند که از آن جمله می توان به روحانیت، رزمندگان، خانواده شهدا و ایثارگران، جوانان، بانوان، احزاب، معلولین، فرهنگیان، اصناف، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، اهالی رسانه و مطبوعات، مهندسین، کارگران، کارمندان، چهره های مذهبی، دست اندرکاران امور مساجد و حسینیه ها، دانشگاهیان، علوم پزشکی، بهداشت و درمان، کشاورزان و دامداران، روستائیان، دست اندرکاران امور گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، فعالان محیط زیست و منابع طبیعی، سیاسیون، حقوقدانان و شبکه ظرفیت هایی جهت صیانت از آراء مردمی برشمرد.

دبیر شورای وحدت استان مازندران ضمن ذکر نام اعضای اصلی شورای مرکزی به معرفی ساختار کمیته های تخصصی بدنه شورای وحدت اشاره کرد و به شرح وظایف معاونت ها و کمیته های تخصصی پرداخت و گفت: بعد از تشکیل شورای مرکزی ، معاونت ها در قالب ستادی شکل خواهند گرفت که همه این امور در قالب ۴ توصیه راهبردی رهبر معظم انقلاب حول محور مؤلفه های اساسی انتخابات پیش خواهد رفت.

 

دکتر محمد کریمی چلمیانی با طرح این مسئله که چه کسانی را به نمایندگی از استان مازندران راهی مجلس کنیم؟ پاسخ داد: دوازده نماینده ی پاسخگو که ضمن اینکه خود را وکیل تمامی اقشار مردمی بدانند، با سعی در تصویب و پیگیری قوانینِ بن بست شکن در راستای رفع مشکلات معیشتی و از میان برداشتن درد و رنج مردم اقدام نمایند.

 

گالری عکس :

 

 

بیشتر بخوانید :

 

شورای وحدت مازندران مهیای خیز انتخاباتی شد

 

دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است

🔻

MARADA NEWS AGENCY