جامعه شناس اقتصاددان؛

منطقه آزاد مازندران شما را به بیش از آنچه هستید تبدیل می کند

رسانه MARADA از جولان غیر متخصص ها در عرصه های فوق تخصصی گزارش می دهد.

به گزارش دیدبان انقلاب در یادداشتی از مرکز مطالبه گری و امید آفرینی دیدبان انقلاب به قلم حسین زحمتکش؛ چندی پیش در دانشگاه مازندران همایشی برگزار شد با عنوان “فرصت های منطقه تجاری در مازندران” که وزیر اقتصاد با اصرار آقای نماینده در آن شرکت کرد؛ در گذر از این موضوع که برگزار کنندگان آن هیچ اطلاعی از روند استقرار یک منطقه آزاد تجاری نداشتند، نمی‌توان از یک موضوع عبور کرد و آن هم تخصص و گرایش تحصیلی دبیر این همایش بود که فاصله ای به اندازه نورون های عصبی مغز انسان با حوزه اقتصاد و تجارت داشت!

آقای استاد جامعه شناس که دبیر تخصصی یک همایش اقتصادی شده بود و آن موقع به تذکرهای ما بابت عدم دخالت در موضوعی که تخصصش را ندارد توجه نکرده بود حالا طی یک مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها، منطقه آزاد را موجب ایجاد تورم، گرانی و رکود در استان معرفی می کند!! و حتی در ادامه تحلیل های موشکافانه اقتصادی که تاکنون به عقل هیچ دانشمند اقتصادی نرسیده، منطقه آزاد تجاری در مازندران را مانع توسعه و رشد استان دانسته است!

از اینکه چرا رئیس دانشگاه مازندران در همایشی که با حضور یک وزیر تخصصی حوزه اقتصاد برگزار شده دبیری غیر تخصصی انتخاب کرده میگذریم، حتی از این هم میگذریم که مصاحبه آقای جامعه شناس به دلیل خشم استادان دانشگاه مازندران از صفحه خبرگزاری برداشته شده و دیگر در دسترس نیست!

اما از این‌مطالبه نمی گذریم که چرا آقای جامعه شناس در سازمان های تخصصی همچون دریانوردی و سازمان میراث فرهنگی با مدرک دکتری جامعه شناسی توانسته پروژه های تخصصی با پول های کلان دریافت کند؟؟

آقای جامعه شناس قبل از بیان هر مطالبه ای باید پاسخ بدهد با مدرک غیر تخصصی و بدون یک ساعت تجربه چگونه و چطور توانسته برای انجام پروژه های تخصصی از سازمان های تخصصی پول دریافت کند؟؟ به چه علت و به چه دلیل بوده است؟؟

الان چرا مطالبه گر منطقه آزاد و طرح جامعه آن شده است؟ نکند فکر می‌کند اینجا هم می‌تواند با مدرک غیر تخصصی و بدون یک ساعت تجربه پول بگیرد و طرح بنویسد؟؟

آقای جامعه شناس! سکوت ما نه از سر ترس است نه از سر جهل! از فرصت سکوت ما بهره ببر و به پروژه هایت برس!!

 

بیشتر بخوانید :

 

میزان تاثیرگذاری نهادها در عرصه فرهنگی به تناسب بودجه / تاثیرگذاری ۹۹ درصدی نهادهایی که ۱ درصد بودجه فرهنگی را هم ندارند!

 

📡 مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب
📚 گروه جهادی مطالبه گری و امیدآفرینی
🚧 اندیشکده تحریک فکر مردّا

 

 


دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است

🔻

MARADA NEWS AGENCY