در دیدار هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مطرح شد؛

جایگاه ویژه ورزش زورخانه ای به واسطه رویکرد حماسی و مذهبی آن است

رسانه MARADA از نشست محوری مدیرکل ورزش و جوانان با هیأت رئیسه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران گزارش می دهد.

به گزارش سلمان مهدوی، خبرنگار دیدبان انقلاب؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هیأت رئیسه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران با علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ در حضور معاونین، مسئولان بسیج ورزشکاران، با محوریت رویدادهای آتی این ورزش، برگزار شد.

 

پیرو این جلسہ، نشست مشترکی با حضور معافی، مدیرکل کمیتہ امدادامام خمینی (رہ) استان و معصومی، رییس حوزہ ھنری استان با محوریت هم افزایی در اجرای مراسم شاخص کشوری بہ عنوان روایت حبیب دراستان مازندران برگزار گردید.

 

دراین نشست چگونگی برنامہ ھای این مناسبت فرھنگی ھنری ورزشی از سوی حاضرین بہ بحٹ و بررسی گذاشتہ شد و سین برنامہ در راستای اجرایی شدن در دستور کار قرار گرفت.

 

علی رجبی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران در این جلسه ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و هیات رئیسه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم همراه با زورخانه و پهلوانی مأنوس بوده اند و اهمیت این رشته ورزشی به واسطه رویکرد مذهبی و حماسی آن بسیار برجسته است.

 

رجبی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نسبت داشتن نگاه ویژه در راستای توسعه همه جانبه این ورزش ملی، افزود: هرچند افزایش زیر ساخت ها کار خوبی است اما باید به بهره وری اماکن موجود هم توجه کنیم و فقط داشتن سخت افزار مهم نیست بلکه چگونه استفاده کردن و بهره برداری مفغید و مؤثر نیز مهم است.

 

گفتنی است ؛ روح الله طور سوادکوهی، رئیس هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نهوه بهره برداری و ارائه آخرین وضعیت این رشته ورزشی، خواستار نگاه ویژه مسئولان استان برای افزایش تعداد زورخانه های استان شد.

 

در پایان این گردهمایی، شرکت کنندگان در این دیدار از محل پروڑہ ورزشی ساختمان زورخانہ و نمازخانہ در جوار شھید خوشنام واقع در محوطه اداره کل ورزش و جوانان مازندران بازید بعمل اوردہ و با شھید والامقام تجدید پیمان بستند.

 

سوادکوھی همچنین از مدیرکل ورزش وجوانان، پی گیری مجدانہ جهت افتتاح این زورخانہ در دھہ فجر را خواستار شد.

 

 

جامعه ورزش و جوانان مازندران، شهید گمنام را در آغوش کشیدند

 

📡 مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب
📚 گروه جهادی مطالبه گری و امیدآفرینی
🚧 اندیشکده تحریک فکر مردّا

 

 


دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است

🔻

MARADA NEWS AGENCY