نقش آمریکا و صهیونیست در حمله تروریستی کرمان؛

تببین عوامل حادثه تروریستی کرمان دستور کار رسانه ها

رسانه MARADA موضع عبدالمهدی حق شناس، مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران نسبت به واقعه دلخراش و بزدلانه انتحاری مسیر گلزار شهدای کرمان را منتشر می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب از مرکز مازندران؛ عبدالمهدی حق شناس با بیان اینکه دشمن انتقام شکست هایش در محور مقاومت را از مردم عادی میگیرد، اظهار کرد: محور مقاومت با حمایت و کمک مردم در برابر وحشی های کروات زده ایستاده و زنده است و دشمن به دنبال انتقام از مردم است.

وی شهادت ۱۰۳ نفر از زائران شهید سلیمانی را نشانه هدف درست و بزرگی وی برشمرد و گفت: دشمنان اسلام هنوز کینه حاج قاسم را به دل دارند و شکست های سنگین آن ها در محور مقاومت و نبرد غزه موجب شده تا از مردم که حامیان اصلی محور مقاومت هستند انتقام بگیرند.

 

مسئول بسیج رسانه مازندران ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان، گفت: آمریکاییها وصهیونیست ها و نوکران پست فطرتشان وقتی دیدند که نمی توانند جلوی شکست های مفتضحانه خود را در عرصه رسانه ای و جهانی بگیرند مانند غزه انتقام شکست هایشان را از مردم، کودکان و زنان میگیرند.

 

حق شناس گفت: در برابر چنین جنایت ضد انسانی و ضد بشری همکاران رسانه ای نباید سکوت کنند و به تببین درست عوامل و دلایل این حادثه تروریستی بپردازند تا افکار جهانی متوجه دخیل بودن آمریکائی ها و صهیونیست های جنایتکار کودک کش در این‌ ترور شوند.

 

📡 مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب
🚧 اندیشکده تحریک فکر مردّا
📚 گروه جهادی مطالبه گری و امیدآفرینی

 

 

دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است

🔻

MARADA NEWS AGENCY