استاندار مازندران در میاندورود؛

میاندورود مقصد نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران

رسانه MARADA از نوزدهمین سفر سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران به شهرستان میاندورود گزارشی می دهد. ‎

به گزارش دیدبان انقلاب؛ سیدمحمود حسینی‌پور نوری، استاندار مازندران، در تداوم نظارت های میدانی و برنامه های اجرایی خود در سطح استان، یکشنبه ۲۴ دی ماه، در نوزدهمین سفر شهرستانی و در رأس هیاتی از معاونان و مدیران ستادی و استانی استانداری مازندران به شهرستان میاندورود سفر کرد.

 

استاندار مازندران که با ۶۰ مدیر استانی در میاندورود حضور یافت، با استقبال فرماندار میاندورود، امام جمعه معزز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی مواجه گردید و در آغاز برنامه با حضور در منزل مدافع حرم شهید محمد معافی و گلزار شهدای سورک، با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق و به مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا ادای احترام کرد.

 

در این سفر سالن ورزشی امام رضا (ع) شهر سورک پس از چندین سال وقفه با حضور استاندار مازندران، فرماندار میاندورود، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

استاندار و تعدادی از همراه ایشان از پروژه هتل تفریحی توریستی توسعه پردیس لالیم و پروژه مجتمع فرهنگی آموزشی ارشاد بازدید نمودند.

 

در ادامه بازدیدهای استاندار مازندران که به اتفاق فرماندار میاندورود، نمایندگان مجلس و مدیران کل ستادی و استانی صورت گرفت، از مسکن ۴۶۸ واحدی و مجموعه ورزشهای آبی شهرستان میاندورود بازدید به عمل آورده شد.

 

آئین کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس در روستای اسلام‌آباد، آئین کلنگ زنی خانه محروم در روستای اسلام آباد و رزمایش مواسات و همدلی با هدف اهداء ۶۰ دستگاه لوازم خانگی از دیگر برنامه های اجرایی سفر هیئت همراه استانداری مازندران بودند.

 

حضور در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود، برنامه های پایانی سفر استاندار و هیئت همراه ایشان به شهرستان میاندورود بود.

 

گالری عکس :

 

نوزدهمین سفر کاری شهرستانی استاندار مازندران در مقصد میاندورود

 

ویدئو مرتبط :

 

 

📡 مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب
📚 گروه جهادی مطالبه گری و امیدآفرینی
🚧 اندیشکده تحریک فکر مردّا

 

 

دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است

🔻

MARADA NEWS AGENCY