بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران؛

سرانجام چهارمین دوره از انتخابات مجمع جهادگران استان مازندران

رسانه MARADA از تعیین سکانداران عالی ترین سطح مسئولیت پذیری گروه های جهادی مازندران در چهارمین دوره از انتخابات مجمع جهادگران استان، گزارش می دهد.

به گزارش دیدبان انقلاب از مرکز مازندران، چهارمین دوره از انتخابات مجمع جهادگران استان مازندران تحت نظارت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا روز دوشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در حالی در سالن جلسات بسیج سازندگی استان برگزار گردید که ارکان شوراهای جهادی شهرستان های سراسر استان مازندران که در این رأی گیری حضور یافته بودند، برای انتخاب ۷ نفر از میان ۱۷ کاندید، رأی خود را به صندوق واگذار کردند.

 

در این مراسم، قبل از آغاز رأی گیری، بهنام خاکزاد، مسئول پیشین مجمع جهادگران استان مازندران، به ارائه گزارشی از عملکرد مجمع جهادگران استان مازندران در دوره ای که گذشت پرداخت و به چالش های پیش روی مسئولین بعدی اشاره و برای آنها آرزوی توفیق نمود.

 

در پایان، نتیجه حاصل از این رأی گیری به انتخاب نصرت دماوندی ، سعید دنیاگرد ، میکائیل محمدپور ، مجید صلاحی ، رجبعلی صالحی ، رضا نامدار و مسیب آراد منجر گردید که بنا به نظام نامه مجمع جهادگران، برای مدت ۳ سال، مسئولیت رسیدگی به امورات شوراهای جهادی شهرستانی و گروه های جهادی سطح استان مازندران را بر عهده خواهند داشت.

 

گالری عکس :

 

چهارمین دور از انتخابات مجمع جهادگران استان مازندران / عکس

 

 

بیشتر بخوانید :

 

انتخابات شورای جهادی شهرستان ساری

 

📡 مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب
📚 گروه جهادی مطالبه گری و امیدآفرینی
🚧 اندیشکده تحریک فکر مردّا

 

 

دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است

🔻

MARADA NEWS AGENCY