فرماندهی سپاه کربلا از مأموریت بسیج در انتخابات مجلس گفت؛

سهم سپاه در مازندران از انتخابات مجلسین

رسانه MARADA از اقدامات امنیتی اطلاعاتی و آمادگی کامل بسیج و سپاه کربلا برای برگزاری با شکوه انتخابات 11 اسفند 1402 در سطح استان مازندران خبر می دهد.

به گزارش دیدبان انقلاب از مرکز مازندران؛ سردار دکتر سیاوش مسلمی در ارتباط با نقش سپاه کربلا در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سطح استان مازندران برگزار می گردد رو به خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت ۱۱۶۶ صندوق رای با سازماندهی بیش از ۳۴۰۰ پاسدار و بسیجی دیار علوی از جمله مأموریت های بسیج و سپاه کربلا در برگزاری انتخابات پیش رو می باشد.

 

 

فرماندهی سپاه کربلا مازندران با اعلام آمادگی کامل بسیج و سپاه کربلا برای تامین امنیت انتخابات تأکید کرد: با برهم زنندگان امنیت انتخابات به شدت برخورد خواهد شد.

 

صوت / مصاحبه 🔻

 

 

استوری / ویدئو 🔻

 

 

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در گفت و گویی با خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه در طی این ایام همه ماموریت هایش را به مانند همیشه معطوف به اجرای احسن و کامل تدابیر و راهبردهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی درموضوع بسیارمهم انتخابات و تحقق چهار مولفه ی مشارکت، رقابت ،سلامت و امنیت کرده است ، بیان داشت : در حوزه مشارکت حداکثری با بهره گیری از ظرفیت عظیم بسیجیان جلسات و نشست های روشنگری بسیاری برای تبیین ، امیدآفرینی و حضور پرشور مردم در انتخابات برگزار شده و از طرفی با تولید محتواهای رسانه ای بروز و جذاب و انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی نیز سعی شده علاوه بر تبیین و ترویج به حضور به شبهات و چرایی ها انتخابات در راستای مشارکت حداکثری پاسخ داده شود.

سردار مسلمی با اشاره به تعاملات و جلسات صورت گرفته بین مجموعه سپاه با نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی ، افزود : بنا بر تقسیم کاری صورت گرفته بین فراجا و سپاه کربلا ، از تعداد ۳۲۱۰ صندوق اخد رای در سراسر استان تامین و حفظ امنیت ۱۱۶۶ صندوق به سپاه کربلا واگذار شده که در همین راستا با برنامه ریزی های دقیق و جامع صورت گرفته ، حدود ۳۴۰۰ پاسدار و بسیجی این خطه در این ماموریت ایفای نقش خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تمهیدات و آمادگی های ویژه ای برای تقویت امنیت و حفاظت زیرساخت ها و مراکز حیاتی استان به عمل آمده ، خاطرنشان کرد : در حوزه تامین امنیت عمومی و مقابله با تهدیدات امنیتی تمامی رده ها ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین گردان های امنیتی در سطح استان با آمادگی کامل در حال ایفای نقش هستند.

 

سردار مسلمی با اشاره به اینکه تمامی رده های بسیج و سپاه کربلا در این ایام در آمادگی کامل به سر می برند ، خاطرنشان کرد : گشت های اطلاعاتی ، عملیاتی و محله محور رضویون در جهت تامین امینت پایدار در سطح آمادگی ویژه تری در حال انجام ماموریت های محوله هستند.

 

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه کنترل و رصد فضای مجازی و حقیقی استان به صورت گسترده ای در حال انجام است و با هرگونه عوامل مخل امنیت در این دو فضا مطابق با قانون به شدت برخورد خواهد شد ، افزود : سپاه در کنار شورای تامین و و همچنین دستگاه های امنیتی ، اطلاعاتی و نیروهای انتظامی در راستای ایجاد و افرایش احساس امینیت در سطح استان و مقابله با هرگونه تهدیدات آمادگی کامل را دارد.

 

سردار مسلمی در پایان با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری خاطرنشان کرد : آنچه به عنوان وظیفه شرعی و قانونی و یک فریضه قطعی برای همه اقشار و آحاد جامعه بوده این است تا با حضور گسترده در انتخابات سیلی محکم دیگری را به مانند راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به دشمن بزنند.

 

بیشتر بخوانید 🔻

 

اندر احوالات نامزدهای انتخاباتی

 

 

جشن بزرگ ۲۲ بهمن زمینه ساز مشارکت در انتخاباتی پرشور

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساری جاودانه ای در تاریخ انقلاب

 

 

دیدبان انقلاب

گروهی است جهادی و مرکزی است راهبردی رسانه ای

که با محوریت تحریک فکر، امید آفرینی و مطالبه گری که بصورت مستقل و آتش به اختیار فعالیت می نماید.

🔻

MARADA NEWS AGENCY

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است