نتیجه مشارکت پایین مردم پای صندوق های رأی؛

حتی اگر نظام را هم قبول ندارید در انتخابات شرکت کنید

رسانه MARADA یادداشت حسین زحمتکش (عضو هسته مرکزی تشکل جهادی دیدبان انقلاب) با عنوان "نه به انتخابات، آری به جنگی خانه مان سوز است" را منتشر می نماید.

نه به انتخابات، آری به جنگی خانه مان سوز است …

 

واقعیت امر نمیخواستم این‌ یادداشت را بنویسم چون آنقدر فضای انتخابات را حساس کرده اند که‌ احتمال جهت گیری یا برداشت ناصواب از هر محتوایی زیاد است و من هم عادت ندارم که متن محافظه کارانه یا محتاطانه بنویسم اما اینبار واقعا لازم دانستم که برداشتم از مهم ترین رویداد سیاسی کشور را به قلم بسپارم.

 

صدرصد به این ایمان رسیده ام که اگر در هر کشوری مشارکت پایین مردم در انتخابات مهم نباشد اما در ایران برای خیلی ها مهم است و هر نوع اصرار و تاکید بر عدم مشارکت مردم ایران در انتخابات قطعا دلسوزانه نیست چرا که نیتی خطرناک در پس خود دارد و آن بهانه برای آغاز یک جنگ سریع و کم هزینه و خانه مان سوز است…

 

آمریکایی که قاتل ۱۰۰ میلیون سرخپوست و میلیون ها انسان بی گناه در همین خاورمیانه خودمان است و به قول هویدا روزگاری ورود ایرانی و سگ را به کلاب هایش در ایران ممنوع کرده بود امروز به کمک رسانه هایش مردم ایران را ترغیب به عدم مشارکت در انتخابات می‌کند!

 

رسانه های لندنی از عدم مشارکت مردم ایران در انتخابات حمایت می کنند! انگلیسی که در دو جنگ جهانی اول و دوم باعث قحطی و قتل عام ۱۰ میلیون ایرانی از جمعیت ۲۰ میلیونی آن موقع شده بود!

 

یا همین اینترنشنال که رسما اعلام کرده تحت حمایت اسرائیل، قاتل ۳۰ هزار نفر از مردم بی پناه غزه است، شب و روز روی عدم مشارکت مردم در انتخابات کار می‌کند!

 

وقتی طرفداران عدم مشارکت مردم ایران در انتخابات دقیقا کسانی هستند که دشمن دیرینه ایران اند به قول نقی معمولی آیا عدم شرکت در انتخابات کار خوبی است؟؟

 

ایا وقتی غربی ها مشارکت پایین مردم را ببیند به این توهم نمی‌رسند که جمهوری اسلامی جایگاه مردمی اش را از دست داده و اکنون می‌توان با تمام قوا به ایران حمله کرد چرا که مردم طرف ما هستند و در جنگی خانه مان سوز، با جمهوری اسلامی همراهی نمی‌کنند! یعنی دفاع از کشور را هم تقبیح و در همراهی با جمهوری اسلامی قلمداد می‌کنند!

 

باور کنید این حرفهایم تهدید افکار عمومی برای مشارکت نیست! این یک سناریویی روشن و واضح مثل آفتاب در آسمان است! شما فکر می‌کنید اگر غربی ها در مورد توهمات ذهنی شان به ایمان برسند به ایران و ایرانی رحم میکنند؟؟

 

اگر آل زبیر به یاران تسلیم شده مختار و عدم مشارکتشان در همراهی با مختار رحم کرد قطعا غربی ها هم رحم می‌کنند به آن هایی که همراهی شان کردند!!

 

وقتی رهبر انقلاب به صراحت اعلام می کنند آن هایی که نظام را هم قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند! این چه‌معنایی می‌دهد!

 

بیشتر بخوانید :

 

سهم سپاه در مازندران از انتخابات مجلسین

 

نتایج بزرگ انتخابات / لوح

 

 

اندر احوالات نامزدهای انتخاباتی

 

 

میزان تاثیرگذاری نهادها در عرصه فرهنگی به تناسب بودجه / تاثیرگذاری ۹۹ درصدی نهادهایی که ۱ درصد بودجه فرهنگی را هم ندارند!

 

دیدبان انقلاب

گروهی است جهادی و مرکزی است راهبردی رسانه ای

که با محوریت تحریک فکر، امید آفرینی و مطالبه گری که بصورت مستقل و آتش به اختیار فعالیت می نماید.

🔻

MARADA NEWS AGENCY

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است