در پی تنبیه اسراییل در عملیات وعده صادق؛

زنجیره انسانی در حمایت از عملیات وعده صادق و طرح نور / ساری فروردین ۱۴۰۳

رسانه MARADA گزارشی ویدئویی از زنجیره انسانی مردم شهر ساری که 30 فروردین 1403 در حمایت از عملیات وعده صادق در ساحل فرح آباد به اجرا در آمد منتشر می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب؛ مردم مازندران از شرق تا غرب استان با تجمع بیش از حدود ۲۰۰ هزار نفره و تشکیل زنجیره انسانی در نوار ساحلی شهرهای خود در حرکتی نمادین با هدف حمایت از عملیات غروز آفرین و پیروزمندانه وعده صادق به ندای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مد ظله العالی لبیک گفتند و آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی بویژه اعتلای جبهه مقاومت حق علیه باطل اعلام داشتند.

 

مشاهده گزارش ویدئویی :

» (به دکمه صدا دار کردن ویدئو دقت نمایید)

در این گزارش کلیپی ویدئویی از حال و هوای زنجیره انسانی تشکیل شده در ساحل فرح آباد ساری را که توسط خبرنگاران مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب تهیه و تولید گشته است را منتشر می نماییم.

 

 

حمایت مردم ساری از عملیات وعده صادق با زنجیره انسانی در ساحل فرح آباد / ویدئو

 

 

همچنین این اجتماع از طرح نور که با محوریت عفاف و حجاب در دستورکار فراجا قرار دارد حمایت و اجرای بی کم و کاست این طرح مطابق با قانون را از مجریان خدوم این طرح مطالبه کردند.

 

فهرست ویدئویی در امتداد خط ساحلی (۱) :

» (تجمعات)

 

 

فهرست ویدئویی در امتداد خط ساحلی (۲) :

» (مصاحبه ها)

 

 

شایان ذکر است:

 

این عملیات در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، توسط دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» صورت گرفت و در پی آن با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

 

این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت.

 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

 

بسیجیان اصناف ساری در پشتیبانی از زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق

 

 

زنجیره انسانی میاندورودی ها در حمایت از عملیات وعده صادق و طرح نور