سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران با نشر خوبی ها نشاط اجتماعی را به ارمغان می آورند

رسانه MARADA / پیام مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران که به مناسبت روز خبرنگار صادر گردیده است را منتشر می نماید.

به گزارش “دیدبان انقلاب” مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، همزمان با ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار پیامی را به شرح ذیل صادر نمودند.

 

 

بسم الله الرحیمن الرحیم

 

فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش مردان و زنانی است همواره در عرصه های مختلف تبیینی و آگاهی بخشی فعالیت می کنند.

مبارزه جانانه و نفسگیر امروز خبرنگاران متعهد و انقلابی در کشور عزیز ایران اسلامی با غول های رسانه ای و خبری جهان، نشان از غیرت ، ایمان و پشتکار دائمی فعالان این عرصه است که با روشنگری و افشای نقشه های خبیثانه ی متعدد و پیچیده دشمنان این مرز و بوم ، در بسیاری از مواقع پیروز میدان بودند و هستند.

در میان هجمه های رسانه ای و خبری ، خبرنگارانی دغدغه مند و تربیت یافته از دامان انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش های انقلاب ، معرفی الگوهای صحیح عرصه های جهادی ، ترویج معارف الهی و شعائر اسلامی در حال تلاش شبانه روزی هستند که باید از این عزیزان قدردانی شایسته به عمل آید.

همانطور که مقام معظم رهبری در بیانی شیوا و صحیح از خبرنگاران یاد کردند ، باید اذعان داشت ، اگر وجود این عزیزان در عرصه های خبر و ثبت محتوای خبری به دست توانمند متعهدین این عرصه نبود ، بسیاری از واقایع مهم از بین می رفت و ماندگار نمی شد.

خبرنگار و صاحب قلم متعهد ، ضمن پیگیری مطالبالت مردمی و انعکاس درست و دلسوزانه این مطالبات به مسئولین ، به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی و بیان دستاوردهای مهمی است که امروزه دشمنان انقلاب و اسلام را متحیر ساخت و چشم دشمن را کور کرد.

سالهاست که دشمنان انقلاب اسلامی ، استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان با دسیسه ها و ابزارهای گوناگون به دنبال ایجاد ناامنی اجتماعی ، ناامیدی و کم رنگ کردن باورهای دینی و اعتقادی در جوامع اسلامی به ویژه ایران عزیز هستند و از سویی دیگر یاران واقعی اسلام از جمله صاحبان قلم و خبرنگاران مومن و انقلابی با نشر خوبیها و تزریق امید و ایمان در جامعه با تبیین عمومی، بار این مسئولین سنگین را تحمل می کنند.

شایسته است در این روز از خبرنگاران شهید که جان خود را در راه تثبیت و سربلندی این نظام مقدس نثار کردند یاد و به روح بلند آنان سلام و صلوات اهدا کنیم و از همه ی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی که متعهدانه و دلسوزانه در عرصه های مختلف جهاد تبیین تلاش موثر و مستمر دارند سرتعظیم فرود آوریم.

 

بیشتر بخوانید : 

 

 

بیانیه ویژه روز خبرنگار از سوی شورای هیئات مذهبی استان مازندران 

 

 

پیام سپاه کربلا در گرامیداشت روز خبرنگار

 

 

جایگاه دیپلماتیک خبرنگاران و فرش قرمز امیرعبداللهیان

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

  •  مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه مردّا