روابط عمومی سپاه کربلا؛

پیام فرماندهی سپاه کربلا در پی عروج بسیجی مدافع امنیت حامد لزر غلامی

رسانه MARADA / فرمانده سپاه کربلا مازندران در پیامی عروج شهادت گونه مدافع امنیت، بسیجی حامد لزر غلامی را به خانواده این شهید گرانقدر، مردم شهید پرور استان مازندران بویژه مردم مومن تنکابن تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش “دیدبان انقلاب” از مرکز مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در پیامی عروج شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت حامد لزر غلامی را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

 

خبر عروج آسمانی و شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت” حامد لزر غلامی ” موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم بسیجی مازندران بویژه مردم مومن تنکابن شد.

 

این بسیجی مخلص در راه خدمت به مردم و تامین و حفظ امنیت جامعه ، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت. بدون تردید نقش آفرینی‌های ارزنده این بسیجی جوان حافظ امنیت در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

 

اینجانب این ضایعه‌ را به مردم ولایتمدار مازندران و بسیجیان با اخلاص، به ویژه خانواده معزز و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای روح بلندش، علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان اجر صابران را مسئلت می‌کنم.

 

سرتیپ دوم پاسدار دکتر سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا مازندران

 

 

عروج شهادت گونه حافظ امنیت حامد لزر غلامی

 

MARADA

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

  •  مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده حکمرانی هنر و رسانه مردّا