در گردهمایی رؤسا و دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان مازندران صورت گرفت؛

رونمایی از طرح چهل مسجد چهل منبر توسط دبیر ستاد امر به معروف کشور در مازندران

رسانه MARADA از جلسه دبیر ستاد امر به معروف کشور با رؤسا و دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان مازندران گزارشی تصویری منتشر می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب؛ ظهر سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ جلسه رؤسا و دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدحسین طاهری آکردی، دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور که  در سالن جلسات دانشکده فنی امام محمدباقر (ع) برگزار گردید که طی این مراسم پس از بیان خیر مقدم از سوی قائم مقام دانشکده امام محمد باقر (ع) حاضرین ضمن ارائه گزارش برآورد وضعیت و عملکرد ستادهای شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر مازندران، نقاط قوت و ضعف و راهکارهایی را ارائه دادند که بیانات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور را در قالب سخنرانی تبیینی در بر داشت.

 

در بخش پایانی این نشست با هدف آغاز برنامه عملیات تبلیغی ، ترویجی و سازماندهی موضوع احیای فریضتین، از طرح گرافیکی ” چهل مسجد، چهل منبر ” که یک طرح اجرایی سراسری در سطح کشور می باشد رونمایی گردید.

 

شایان ذکر است که رؤسا و دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان های استان مازندران به اتفاق دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برای ادای احترام به مقام والای شهدا در یادمان شهید گمنام دانشکده فنی امام محمدباقر (ع) حضور یافتند.

 

این جلسه ویژه رؤسا و دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان مازندران با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدحسین طاهری آکردی، پیرو سفر دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برنامه ریزی و با هدف برآورد وضعیت، تبیین، نظارت و پیش برندگی مأموریت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان مازندران صورت گرفته است.

 

گالری عکس :

 

دبیر ستاد امر به معروف کشور در نشست با دبیران شهرستان های ستاد امر به معروف مازندران / عکس

 

 

 

خبر مرتبط :

 

سفر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به استان مازندران

 

نشست دبیر ستاد امر به معروف کشور با پرسنل ستاد در استان مازندران

 

مازندران محورِ امر به معروف و نهی از منکرِ کشور

 

گردهمایی مسئله محور تشکل های مردمی احیاگر امر به معروف و نهی از منکر با دبیر کشوری ستاد در مازندران

 

سرباز گمنام امام زمان که به بسیجی بودن افتخار می کرد / دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با خانواده معزز شهید احمد صالحی مله

 

شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی مازندران

 

📡 مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب
📚 گروه جهادی مطالبه گری و امیدآفرینی
🚧 اندیشکده تحریک فکر مردّا

 

 

دیدبان انقلاب

🔻

گروه جهادی مطالبه گری و امید آفرینی

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است

🔻

MARADA NEWS AGENCY