منصورعلی زارعی در تحصن بانوان ساروی معترض به وضعیت حجاب شرکت کرد؛

عطر تحصن اعتراض به بی حجابی بر تن نماینده مجلس نشست / ویدئو / رادیو / عکس

مردّا Marada از دیدار نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بانوان معترض به بی حجابی که در امامزاده یحیی (س) اقدام به تحصن نموده اند، گزارش می دهد.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” از ساری؛ منصورعلی زارعی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه ، سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ جهت شنیدن مطالبات و دغدغه های جمعی از بانوان ساروی که به دلیل انفعال مسئولین در برخورد با تظاهر اجتماعی به بی حجابی، در امامزاده یحیی (س) از مدتها پیش در اقدامی اعتراضی تحصن کرده اند، در این جمع حضور بهم رسانید.

 

در این دیدار، گفتگویی با محوریت بررسی‌ قوانین‌ مربوط‌ به‌ پوشش‌ عمومی ، بررسی‌ چالش‌ ها‌ و‌ راهکارهای برخورد با موضوع بی حجابی شکل گرفت و همچنین شاهد تقدیم‌ طومارهای‌ مطالبه‌ مردمی که حاوی امضاء تعداد کثیری از بانوان عفیفه ساروی بود و قرائت بیانیه از سوی نماینده تشکل های احیاگر مر به معروف و نهی از منکر عماریون مازندران بودیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان داشت: این انقلاب با رهبری الهی حضرت امام (ره) و حضور پرشور مردم به پیروزی رسید و با جانفشانی شهدای والامقام تثبیت شد.

زارعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول عظیم در دنیا به وجود آورد و هیمنه پوشالی شرق و غرب را درهم شکست، اظهار داشت: به همین سبب از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان شروع به مقابله و دشمنی با این نظام الهی و مردمی نمودند.

این مسئول ضمن تشکر از اقدام خودجوش و دغدغه مندانه بانوان و تشکل‌های مطالبه گر مازندرانی، گفت: ماهیت انقلاب ما ماهیت فرهنگی است و مقام معظم رهبری مکرراً به مسئولین توصیه می‌نمایند که در تمامی اقدامات و برنامه‌ها پیوست فرهنگی آن نیز دیده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه گا‌ها دیده می‌شود که مسئولین از این توصیه موکد رهبر فرزانه انقلاب غافل می‌شوند، تصریح کرد: دشمن بحث حجاب و عفاف که یک بحث الهی و فرهنگی و اجتماعی است را به عنوان عامل براندازی انقلاب اسلامی برگزید و تمام توان مالی و تبلیغاتی خود را بر روی آن سرمایه گذاری نمود.

زارعی با تاکید بر اینکه دشمنان طی سال‌های اخیر موضوع حجاب را بعنوان مهمترین حربه جهت تضعیف نظام دنبال نمودند، اظهار داشت: حجاب هم حکم شرعی و واجب الهی است و هم جزو قوانین جاری کشور ماست؛ در تمام کشور‌های دنیا یک قوانین و ملزوماتی وجود دارد که همه افراد ملزم به رعایت آن می‌باشند و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوای سه گانه و مجموعه‌های تحت مدیریت آن‌ها در خصوص احکام الهی و قانون، وظایفی را برعهده دارند، افزود: بعنوان مثال وزارت صمت متولی تمام واحد‌های صنفی در کشور است و اصناف نیز قوانینی دارند که موظف به رعایت و اجرای آن هستند و دستگاه‌های نظارتی نیز وظیفه نظارت بر آن‌ها را بعهده دارند.

منصورعلی زارعی با اعلام اینکه مجلس در موضوع عفاف و حجاب بسیار حساس است، تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس از سوی هیئت رئیسه محترم موظف شد تا قانون جامع که پاسخگوی همه مسائل در این خصوص باشد، را تدوین و ارائه نماید، زیرا قانون بر خلاف موضوعاتی همچون بیانیه یا سایر اقدامات مقطعی، می‌بایست جامع و مانع باشد بنابراین می‌طلبد که کار کارشناسی دقیق روی آن صورت گرفته و تمامی جهات در آن لحاظ گردد.

 

رسانه مردّا Marada با هدف وقایع نگاری، بخشی از تلاش های این بانوان مجاهد را در قالب گزارش صوتی و تصویری، منعکس می نماید:

🎥 گزارش ویدئویی🔻 🔻🔻

 

 

🎥 گزارش رادیویی🔻 🔻🔻

 

 

🎥 گزارش عکس🔻 🔻🔻 

 

حضور نماینده مجلس در تحصن اعتراض به بی حجابی مرکز مازندران / تصاویر

 

🔘

🆔 مردّا را در ایتا دنبال کنید:

🔰


https://eitaa.com/marada

📡 مرکز راهبردی دیدبان انقلاب
🚧گروه جهادی هنر و رسانه مردّا