بسیج اصناف سپاه کربلا مازندران؛

دیدار با خانواده شهید اصغر اکبرزاده زنگنه در روز بزرگداشت شهدا

رسانه MARADA / روز بزرگداشت شهدا با دیدار از خانواده شهدای اصناف شهرستان ساری گرامی داشته شد.

به گزارش دیدبان انقلاب از مرکز مازندران؛ سرهنگ پاسدار سید حسین یوسفی، مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه کربلا مازندران، حسن باقری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان ساری، سید محمد سیدی، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری به مناسبت گرامیداشت روز شهدا از خانواده شهید اصغر اکبرزاده زنگنه دیدار به عمل آوردند. 

 

در این دیدار صمیمانه که ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت روز شهدا صورت گرفت، همسر مکرمه و فرزند معزز این شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از فعالیت های انقلابی شهید قبل از پیروزی انقلاب، نحوه اسارت و شهادت این شهید والامقام پرداخته و بر توجه مسئولین نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و توصیه های امامین انقلاب که شهدا برای تحقق آن از جان خود گذشتند، تاکید نمودند.

 

سرهنگ یوسفی در بخشی از سخنانش در این دیدار ضمن تفقد از تمامی خانواده های معظم شهدا بویژه شهدای اصناف و بازاریان استان مازندران و شهرستان ساری، خاصه خانواده شهید اصغر اکبرزاده زنگنه، بر جایگاه والای شهدا و اهمیت تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

شایان ذکر است که شهید اصغر اکبرزاده زنگنه که قبل از اسارت به فعالیت برق ساختمان، تعمیر لوازم سرد کننده و همچنین ابزار و یراق آلات اشتغال داشت.

این شهید عزیز که متولد ۱۶ مهر ۱۳۳۲ در شهر آبادان بود، سال ۱۳۵۷ با خانمی ساروی اهل روستای ولوجاء (بخش گهرباران میاندورود) ازدواج کرد که از این وصلت یک دختر به یادگار مانده است.

شهید اصغز اکبرزاده زنگنه در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ زمان اسارت در عراق بر اثر شکنجه وحشیانه مسئولین بعثی اردوگاه اسرای موصل، شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاک شهید که با تشییع بی نظیر مردم شهرستان ساری و میاندورود همراه بود در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) شهر ساری آرام گرفته است.

 

دیدار با خانواده شهید اصغر اکبرزاده زنگنه در روز بزرگداشت شهدا / عکس

 

 

 

 

روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید عظیم باقری