با صدور حکم از سوی آیت الله محمدی لائینی؛

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهشهر معرفی شد

مردّا Marada / حجت الاسلام ابوالقاسم فروتنی با حکم آیت الله محمدی لائینی، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهشهر شد.

به گزارش “دیدبان رسانه ای انقلاب” به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران؛ حجت الاسلام ابوالقاسم فروتنی با صدور حکمی از سوی آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به عنوان دبیر جدید این ستاد در شهرستان بهشهر منصوب و معرفی شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و خدمات ارزنده حضرتعالی و به استناد ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و به پیشنهاد امام جمعه محترم، جنابعالی بعنوان “دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهشهر” منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن رضایت حق تعالی و با توجه به رویکرد رسانه‌ای و اجتماعی ستاد همواره در راستای احیاء دو فریضه مقدس و الهی امر به معروف و نهی از منکر تلاش چشمگیر و سعی وافر نموده و تحت هدایت و راهبری ریاست ستاد، با همکاری مسئولین شهرستان و تشکیل جلسات منظم و جذب امـکانات گـامی ارزنده جهت رضـایت و خشنودی حضرت ولی عصر (عج ا… تعالی فرجه الشریف) بردارید.

 

گفتنی است؛ حجت الاسلام فروتنی از طلاب فاضل حوزه علمیه و چهره‌های فعال فرهنگی، اجتماعی شهرستان بهشهر است.