نمایش ضعف مقابل دشمنان در هر شکلی خطرناک است، از شکست تیم ملی درس بگیریم؛

نمایش ضعف مقابل دشمنان خطرناکتر از شکست تیم ملی

رسانه MARADA در پی ضعف و شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی قطر در مسابقات جام ملت های آسیا، یادداشتی از کنشگر رسانه ای عضو تشکل جهادی دیدبان انقلاب را منتشر می نماید.

به گزارش دیدبان انقلاب؛ هرچند تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم قدرتمند ژاپن با قدرت ظاهر شد و از سد آن گذشت اما در برابر تیم نه چندان مطرح قطر نتیجه را واگذار کرد.

نمایش ضعف مقابل دشمنان خطرناکتر از شکست تیم ملی

بازی متحدانه و زیبای دقایق آغازین بازی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که منجر به گل نخست تیم ما شد، به سبب غرور کاذب ، تحقیر بازیکنان فوتبال قطر، عدم به نمایش در آوردن قدرت تیم ملی و دست کم گرفتن حریف هرچند باعث دریافت گل قطر شد، به سبب عدم نمایش قدرت و قوت بازیکنان تیم ملی ایران، موجب روحیه بخشیدن فوتبالیست‌های قطری گردید که در پی تنها چند شوت قطری ها، گلهای برتری قطر را مقابل تیم ملی ایران رقم زد و شادی صف مقابل و غم و اندوه ملت ایران را در بر داشت.

 

درسی که شکست تیم ملی در برابر قطر به ملت ما می دهد این است که اگر ایران را دوست داریم نباید در برابر موضوعات بی تفاوت باشیم و مهمتر آنکه نباید دشمن شاد شویم و در مقابل این همه طمع ورزی های دشمنان ایران، به ویژه استکبار جهانی که چشم دیدن ایران قوی و ملت سرافراز، آزاده، مستقل، متحد و غبور ایران را ندارند، نا امیدی در دل راه ندهیم و عرصه های ملی را خالی نکنیم چراکه عدم حضور ما در راهپیمایی های ملی مانند ۲۲ تهمن و بویژه انتخابات به بهانه‌های سختی معیشت و … که از طریق رسانه های مجازی و معاند ضریب هم می خورد تحت الشعاع قرار ندهیم و همپای دشمنان قدم نزنیم چراکه نتیجه بی تفاوتی به نقش آفرینی اجتماعی در صحنه های ملی همچون انتخابات، شوم اندیشی دشمنان را تقویت و ترغیب به تصمیم گیری در سرنوشت ملت ما را طبق خواسته های پلید خود افزایش خواهد داد.

 

درس شکست تیم ملی فوتبال ایران،باید ما را هوشیارانه به سمتی ببرد که بنگریم، بدانیم که باید برای ایرانی قوی و داشتن قدرت در تمام عرصه ها، خود را با حضور در صحنه های مورد نیاز ملی آماده کنیم و هر چند در داخل مشکلاتی هست اما با همه توان، وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان قسم خورده ضد ایرانی بکشیم و ایران قوی را عاشقانه با حضور و مشارکت همه جانبه و حداکثری فریاد بزنیم تا دشمنان انگیزه و سودایی برای نقشه های پلید و طمع ورزی های خود به سوی ایران اسلامی نداشته باشند.

 

نمایش ضعف مقابل دشمنان در هر شکلی خطرناک است

 

نمایان سازی قدرت، قانون هستی است، به همین جهت ایران قوی موجب ترس، عقب نشینی و تأدیب طمع کاران و دشمنان می شود، تا دست آلوده آنان در این مقطع تاریخی که ما نگهبانان آن هستیم به میراث وطن نرسد.

آری همه ما وظیفه داریم ایران را قوی تر از همیشه در منظر جهانیان جلوه دهیم که لازمه آن مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند است.

 

 

بیشتر بخوانید :

 

 

واکنش رسمی فیفا به درخواست حذف تیم ایران از جام جهانی فوتبال

 

بریتانیا دنبال پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بود

 

 

علل تنفر تاریخی ایرانیان از آمریکایی ها

 

ورود ایران به عرصه جهانی قدرت

 

دیدبان انقلاب

گروهی است جهادی و مرکزی است راهبردی رسانه ای

که با محوریت تحریک فکر، امید آفرینی و مطالبه گری که بصورت مستقل و آتش به اختیار فعالیت می نماید.

🔻

MARADA NEWS AGENCY

🔻

Demanding & create hope is our identity 🟥

🟥 مطالبه گری و امید آفرینی، هویت ما است