در پی حملات اوکراین به مناطق غیر نظامی روسیه؛

دنیا شاهد جیغ بنفش دشمنان روسیه خواهد بود

رسانه MARADA / اصرار کی اف بر گسترش حملات به مناطق غیر نظامی مسکو با هدف وادار کردن روسیه به واکنش متقابل برای خوراک رسانه ای و شانتاژ افکار عمومی جهانی ...، آیا روسیه در دامن پهن شده دشمنانش خواهد افتاد؟

دکتر عماد آبشناس

به گزارش “دیدبان انقلاب” در یادداشتی از دکتر عماد آبشناس که در اسپوتنیک منتشر شد آمده است: گو اینکه زلنسکی هنرپیشه معمولا هیاهوی زیادی راه می اندازد اما همه آنهایی که با مسایل اوکراین آشنایی دارند به خوبی می دانند زلنسکی حتی برای دستشویی رفتن از واشنگتن و لندن اجازه می گیرد.

 

اینکه کی اف به یکباره حملات بر علیه مراکز غیر نظامی چه در کریمه چه در شهرهای مرزی روسیه چه در موسکو را شروع کرده نشان از آن دارد که همه نقشه هایی که اینها طی چند ماه گذشته طراحی کردند تا به قول معروف ضد حمله معروف خود را راه بیاندازند با شکست کامل مواجه شده و امروزه برای اینکه اذهان را از شکست های شان در جبهه های نبرد دور کنند به سمت کشیدن جنگ به شهرها و مناطق غیر نظامی روی آورده اند.

 

اسماً این کی اف است که دست به چنین کاری زده ولی عملا این ناتو است که دارد این کار را می کند ودیگر طرف روسیه اوکراین نیست بلکه کشورهای ناتو که تسلیحات حمله به مناطق غیر نظامی را در اختیار نئونازی ها قرار می دهند هستند.

در زمان جنگ عراق بر علیه ایران هم مشاهده می کنیم اینها از همین روش استفاده می کردند، هر وقت که عراقی ها در جبهه های جنگ در مقابل رزمندگان ایرانی با شکست مواجه می شدند با استفاده از تسلیحات غربی که معروف ترین شان در آن زمان هواپیماهای میراژ و سوپر اتاندار بود و با استفاده از موشکهای دوربرد که در اختیار عراق قرار داشت شهرهای ایرانی را هدف قرار می داد تا روی روحیه غیر نظامی ها تاثیر بگذارد و اجازه ندهد پیروزی رزمنده ها در جبهه موجب تقویت روحیه مردم شود.

امروزه هم به نظر می رسد شکست های پیاپی اوکراینی ها و نابود شدن تسلیحات مدرن غربی در جبهه های نبرد دست ناتو در مقابل روسیه را خالی کرده و تنها راهی که در مقابل خود می بینند این است که به شهر ها و به غیر نظامی ها حمله کنند تا اجازه ندهند پیروزی های ارتش روسیه در جبهه های نبرد موجب تقویت روحیه مردم روسیه شود و حمایت مردمی از عملیات ویژه روسیه موجب آن شود که آنها شکست های بیشتری را متحمل گردند.

 

به هر حال باید توجه داشت که همه سربازان موجود در جبهه های نبرد خانواده هایی پشت جبهه دارند که قطعا وقتی که می شنوند شهرها هدف قرار گرفته از نظر روحی تحت تاثیر قرار می گیرند.

البته آنچه سابقه سربازان روسی نشان می دهد این است که چنین اعمالی موجب آن خواهد شد که آنها روحیه جنگجویی بیشتری پیدا کنند و برای دفاع از وطن خود با روحیه ای قویتر بجنگند و این رفتار ناتو نشان می دهد که آنها هنوز مردم روسیه را خوب نشناخته اند.

شاید در ابتدای عملیات ویژه روسیه در اوکراین برخی مردد بودند تا از این عملیات حمایت کنند یا نه اما پس از مشاهده رفتارهای خصمانه کشورهای غربی بر علیه ملت روسیه آنها مطمئن شدند که این عملیات باید انجام می شد و تقریبا همه مردم روسیه به حمایت از عملیات ویژه روسیه پرداختند.

رفتارهایی مانند منع کار روس تبارهای مقیم در کشورهای اروپایی یا منع روسها از مشارکت در مسابقات ورزشی و هنری و… حتی منع گربه های روسی از مشارکت در مسابقات بین المللی و یا منع آموزش ادبیات و هنر روسیه در دانشگاه های این کشورها و مصادره اموال روس ها وده ها مورد دیگر همه همه اش نشان از دشمنی غیر قابل تصور نسبت به ملت روسیه بود.

امروزه هم قطعا حملات به مناطق غیر نظامی موجب تقویت وحدت ملت روسیه و عزم سربازان روس برای مقابله با دشمنان ملت روسیه را دو چندان خواهد کرد.

برخی تحلیلگران هم باور دارند که اعضای ناتو پس از متحمل شدن شکست های سنگین و غیر قابل باور در اوکراین تصمیم گرفته اند دست به این کارها بر علیه مردم غیر نظامی بزنند تا روسیه را وادار به واکنش متقابل کنند و بعد واکنش روسیه را در بوغ و کرنا کنند که آی بیایید و ببنید که روسیه چه کار کرده.

البته گو اینکه طبق همه قوانین بین المللی حق روسیه است که پاسخ متناسب نشان دهد اما به نظر می رسد روسیه تصمیم دارد در دامی که اینها پهن کرده اند قدم نگذارد بلکه جای دیگری که اینها درد بیشتری را متحمل می شوند پاسخ دهد.

به هر حال طی چند روز آینده قطعا جیغ بنفش اینها را خواهیم شنید، دیر یا زود دارد، سوخت و سوز ندارد.

 

حمله به اوکراین چه چیزهایی را به جهانیان ثابت کرد

 

 

 

اظهارات گستاخانه رئیس جمهور فرانسه علیه دوستی روسیه با ایران

 

 

درخواست کمک های نظامی از سوی اوکراین برای جنگ نیابتی با روسیه تمامی ندارد

 

 

سند شفاف دیگری از جنگ مستقیم ناتو با روسیه

 

 

اوکراین با تبدیل خود به ابزاری برای مقاصد ایالات متحده آمریکا، عملاً حاکمیت خود را از دست داده است.

 

 

اوکراین شبه جزیره کریمه را آزاد خواهد کرد

 

 

ظلمی که می بینیم و ظلمی که نمی بینیم

 

 

درس های مهم جنگ روسیه و اوکراین؛ / بی اعتباری تضمین های امنیتی غرب در جنگ روسیه و اوکراین به اثبات رسید

 

 

طرح ساده لوحانه اوکراین ۱۰۰% خوب در مقابل روسیه ۱۰۰% بد / قدرت ارتش روسیه در زمستان به مراتب بیشتر است

 

 

M A R A D A

NEWS AGENCY

Demanding & create hope is our identity

🔻

  •  مرکز راهبردی رسانه ای دیدبان انقلاب اسلامی

» گروه جهادی امید آفرینی و مطالبه گری

» اندیشکده هنر و رسانه مردّا

 

🔘